niedziela, 5 października 2014

Załóż to

Witajcie w ten ciepły weekend! :)

Dziś w skansenie było "Święto Ziemniaka", ale nie wybraliśmy się. Głównie dlatego, że Marika pracowała, ale też dlatego, że pewnie bilety znów kosztowały z 10 zł/os ;) Dlatego chciałem dziś napisać jak najwięcej wiadomości i... To też nie wyszło :D Miałem jakąś awarię internetu i dopiero po 14 udało mi się połączyć. W tym czasie skończyłem czytać książkę i dlatego udało mi się napisać jedynie trochę ponad 200 wiadomości. Może coś z tego będzie ;)

Może np T-shirty?




Obecnie mam ich 7 (No 8 ale to dlatego, że jedna jest ze współpracy) sztuk. Na tym zdjęciu jest ich akurat 6, a to dlatego że w jedna jest używana jako koszulka nocna przez Marikę :D Reszta jest nieużywana. Leżą sobie spakowane tak jak przyszły.

Miałem jeszcze jedną - rozmiaru XXXL. I udało mi się znaleźć na nią chętnego :)

3 z tych koszulek będą dostępne w rozdaniu. W sumie trzy, a to dlatego, że nie chcę nikomu narzucić jaką koszulkę ma dostać. Ale dokładniej opiszę to innym razem :P Na razie wszystko jest w planach ;)

Niektórzy pewnie mogą pochwalić się większym zbiorem koszulek. Prawda? ;)

2 komentarze:

  1. Hmm... u mnie ich będzie z 6 - wszystkie na szczęście w moim rozmiarze :D Miałem jeszcze dwie, takie fajne czarne z Orange i Bosmana, lecz gdzieś mi zaginęły w domu O.o

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy