poniedziałek, 20 października 2014

Nie, żeby specjalnie, ale zwyczajnie przez nieuwagę...

Tak całkowicie przypadkiem koperta się rozdarła. Zupełnie niespodziewanie długopis z niej wypadł, a już na pewno wcale nie specjalnie listonosz będzie miał nowy długopis... Tak można w skrócie opisać moją dzisiejszą przesyłkę :P

Witajcie :)

W skrzynce oprócz wszędobylskich rachunków znalazłem dziś jedną kopertę. Zawartość mi się spodobała, ale byłaby jeszcze lepsza gdyby zamiast pustej folii znajdował się tam metalowy długopis. Cóż, koperta była w takim stanie, że powinienem się chyba cieszyć, że w ogóle folia została...


Ostał mi się ino sznur Oto co zostało:
  • Mapa
  • Folder grafik
  • Folder
  • Smycz
  • Notes
To już chyba tyle na dziś. Może w najbliższym czasie pojawi się u mnie ciekawy konkurs... Zobaczymy ;) Na razie musicie śledzić wiadomości :D

3 komentarze:

  1. gratulacje:)
    Mojemu też się ostatnio "otworzyła" koperta :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wypisał mu się długopis do podpisywania poleconych, więc się pożyczył od Cb :D Ale ogólnie paczuszka fajna, gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy