sobota, 1 sierpnia 2015

Telefony w mojej głowie

Telefon - ułatwienie dnia dzisiejszego i również jego przekleństwo. Praktycznie każdy z nas ma przynajmniej jeden telefon. Używamy ich codziennie nie tylko do rozmów i pisania wiadomości, ale też i do przeglądania internetu, nawigowania w podróży, robienia zdjęć, jako wszechstronne centrum multimedialne i do setek innych rzeczy. Potrafimy się nawet uzależnić od tego ustrojstwa.

Komu jednak wystarczy "goły" telefon? Chyba nikomu kto używa go więcej niż tylko do sporadycznego odbierania telefonów. Dlatego właśnie do naszych telefonów możemy znaleźć wiele przydatnych akcesoriów. Gdzie ich szukać? Na przykład w nowym sklepie Frago.pl - akcesoria do telefonów.

Możemy znaleźć tam wiele akcesoriów i gadżetów przydatnych naszemu smarftonowi, ale i kilka rzeczy dla naszego komputera. Jest w czym wybierać, a oferta sklepu będzie na pewno się powiększać.

W ramach współpracy otrzymałem 3 akcesoria.



- Powerbank o pojemności 2500 mAh
- Słuchawki douszne
- Naramienne etui na telefon

Powerbank

Czyli nic innego jak przenośna bateria. Pewnie nie raz zdarzyło Ci się wyjść z domu z telefonem naładowanym w 80-70% i narzekałeś na baterię. Niestety, ale nowoczesne smartfony są bardzo prądożerne. Duży ekran, połączenie internetowe, gry,  muzyka czy zdjęcia, to wszystko spowoduje, że nasz telefon zaczyna głośno się domagać nakarmienia. Nie zawsze możemy to zrobić. Nie w każdym autobusie czy pociągu znajdziemy gniazdko do którego możemy się podłączyć. Jeśli już jakieś jest, to pewnie jest i tak zajęte. Co wtedy? Wtedy z pomocą przychodzą powerbanki. Posiadają różną pojemność baterii. Od mniejszych 2000 mAh po ogromne 12000 mAh(!).

Teraz posiadam 3 różne powerbanki.


"Duży" o pojemności 4400 mAh, "walec" o pojemności 2600 mAh i ten ze sklepu Frago.pl o pojemności 2500 mAh.

Często korzystam z internetu w telefonie i taka duża pojemność była mi potrzebna. Niestety ten powerbank ma jedną wadę - jest duży, ciężki i nieporęczny. Gdyby nie fakt, że prawie zawsze mam ze sobą plecak to nie zdecydowałbym się na niego. Walec kupiłem dla Mariki i chyba w końcu zacznie go ze sobą nosić po zmianie telefonu. Ale czy na pewno?...

Chyba nie, ponieważ wyżej wymienione potrzebują do działania kabelka. Czy kobieta jest w stanie w ciągu kilku chwil znaleźć w torebce mały kabelek? No raczej nie :) Dlatego idealnym rozwiązaniem jest tutaj niewielkich rozmiarów Powerbank ze sklepu Frago.pl. Oprócz tego, że ma naprawdę niewielkie rozmiary i zmieści się nawet do portfela (potwierdzone) to jeszcze nie trzeba szukać tego nieszczęsnego kabelka.



Jest on już wbudowany i umieszczony w specjalnym gnieździe. Oczywiście ma też osobny kabelek, ale służy on tylko i wyłącznie do ładowania powerbanku. Dlatego nie musimy już go ze sobą nosić.

Powerbank ma wymiary 100 mm x 63 mm x 8 mm. Małe rozmiary pozwalają go wcisnąć praktycznie wszędzie (nawet w kieszeń). Posiada wbudowane 2 LEDy - niebieski i czerwony. Sygnalizują one pracę urządzenia i postęp ładowania.

Marika może go nosić ze sobą w torebce. Teraz nie ma mowy, że telefon jej przestanie działać i nie będzie w stanie dać znaku życia. Wystarczy podłączyć przenośną baterię i kłopot z głowy.

Słuchawki

Od kilku lat mam swoje ulubione słuchawki. Uwielbiam w nich pilota do obsługi muzyki. Dzięki niemu mogę bez wyciągania telefonu przewinąć, wybrać inny utwór, pauzować, zmienić głośność, odebrać połączenie i rozmawiać dzięki wbudowanemu mikrofonowi. Super sprawa. Jest tylko jedno ale... Są nim same słuchawki, które są niewygodne i za duże. W dodatku kilka lat temu pękły odrobinę i przez to stały jeszcze gorsze. Ale to zestaw z pilotem. Szkoda się ich pozbywać, bo wszystkie inne słuchawki które miałem mi nie pasowały.



Jednak to koniec sentymentów. Mój obecny telefon nie obsługuje tego urządzenia, a gdy przez nie podłączę słuchawki to w dodatku dźwięk mocno traci na jakości.

Mam jeszcze słuchawki, które były oryginalnie dodawane do telefonu. Te są solidnie wykonane i dają czysty dźwięk. Przyjemnie się słucha w nich muzyki. Myślałem, że największą ich wadą jest to co w praktycznie wszystkich słuchawkach - splątane kable.


Okazało się, że to nie jest największa bolączka. Po podłączeniu słuchawek od Frago.pl...



Musiałem sprawdzić czy w międzyczasie nie przestawił mi się equalizer. Dźwięk jest mocny, jest głośno, wszystko brzmi wspaniale! Nie mogłem uwierzyć i kilkukrotnie zamieniałem słuchawki, żeby dokładnie to sprawdzić. Nie ma mowy o pomyłce! Przy tych słuchawkach jakość dźwięku bije na głowę tę uzyskaną przy pomocy standardowych słuchawek! Muzyki mogłem słuchać przy ustawieniu głośności na poziomie 12(13)/30. Przy tych słuchawkach mogłem zejść do poziomu 6/30 by uzyskać identyczną głośność. Dwa razy mocniejsze... Dajecie wiarę? Stare słuchawki trafiają z powrotem do pudełka.

Przez kilka dni użytkowania nie udało mi się też zaplątać kabla. Czy jest to spowodowane tym, że kabel w słuchawkach od Frago.pl jest płaski? Nawet gdy wydawało mi się, że zaraz będę musiał się bawić w rozwiązywanie węzła gordyjskiego podnosiłem słuchawki i wszystko było w jak najlepszym porządku. Dla mnie bomba :)

Słuchawki w zestawie mają też małe etui. Idealne gdy chcemy przechowywać w nich nasze słuchawki. Etui jest sztywne i zapewnia im ochronę podczas transportu. Jeśli nie zaczniemy po nich skakać to nic im się nie stanie :)



Etui na telefon

Lubię mieć jakiś pokrowiec na telefon. Chcę wiedzieć, że jest dzięki temu bezpieczny i zapewnia też komfort jego przenoszenia. Dlatego do swoich telefonów kupowałem często etui przypinane do paska.


Ma swoją wielką zaletę jaką jest to, że wiem, że mam telefon przy boku. Jeden ruch i mam go na wierzchu gotowego do działania. Ma też ogromny minus. Zawsze przy spodniach muszę mieć pasek. O ile z jeansami nie ma tego problemu to co robić w upalne dni? Specjalnie zakładać pas? Na wycieczkę też mam zakładać specjalnie spodnie z paskiem? Bez przesady. Wiem, że lepsze to niż wypchana telefonem kieszeń, ale co z wygodą? Dlatego tak bardzo spodobał mi się pokrowiec ze sklepu Frago.pl.


Paska przy spodniach nie mam zawsze, ale ramienia nie sposób ze sobą nie zabrać.


Mój telefon bez problemu mieści się w środku. Nie wypada, jest dobrze przytrzymywany. Folia w "okienku" umożliwia też jego obsługę, a otwór na górze pozwala na podłączenie słuchawek. Z boku mamy też niewielką kieszonkę, która może się zawsze do czegoś przydać. Na wycieczki czy uprawianie sportu nadaje się wyśmienicie. Nawet nie muszę po niego sięgać. Wystarczy spojrzeć na ramię i już wszystko widać.

W połowie sierpnia wybieram się na wakacje. Chciałbym trochę pochodzić też po szlakach i pozwiedzać, więc wszystkie te gadżety będą bardzo przydatne. Nie tylko nie zgubię dyndającego u paska telefonu, to jeszcze mogę cieszyć się muzyką w świetnej jakości nie obawiając się, że jej słuchanie pozostawi mi pustą baterię.

Jeśli jesteście zainteresowani ofertą sklepu Frago.pl - akcesoria do telefonów to zapraszam do samodzielnego zapoznania się z nią.

Ja ze swojej strony polecam ją każdemu, kto lubi swój telefon i często go używa do różnych rzeczy. Wszystkie prezentowane przeze mnie akcesoria się sprawdziły (a słuchawki nawet mnie zachwyciły!) i mogę potwierdzić, że są najwyższej jakości. Zresztą... Sami się przekonajcie! :D


Jaką ocenę mogę wystawić sklepowi internetowemu Frago.pl i jego asortymentowi? Nie może to być ocena inna niż zasłużone 5 gwiazdek!


Polecam każdemu! Nie zawiedziecie się!

2 komentarze:

  1. Świetny asortyment w sklepie, mój byłby zachwycony większością produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z tego sklepu świetny głośnik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy