piątek, 24 października 2014

I znów nic

Hej!

Nie pisałem ostatnio wiadomości, więc pustki będą się często pojawiały. Może jutro nad tym popracuję ;) Jak tylko znajdę miejsce gdzie mogę połatać swoje jeździdełko.

Jaka u Was pogoda? Z niczego nagle zrobiło się okropnie zimno. Rano wyszedłem do samochodu i zauważyłem, że jest pokryty lodem. niezbyt miła perspektywa skoro wczoraj siąpił deszcz. Podczas jazdy do pracy dowiedziałem się, że naprawdę jest zimno. Zamarzł mi płyn do spryskiwaczy :D Samochód rozgrzał się później na tyle, że chociaż z jednej dyszy coś leciało, ale jutro trzeba się tym zająć. Kupię zimowy płyn i posiedzę trochę w samochodzie z palcem na spuście spryskiwaczy :) Trzeba się tego płynu pozbyć, żeby zbiorniczka nie rozsadził lód.

Dziś byłem u dentysty. Po ok 23 (24?) latach pojawiłem się w gabinecie stomatologicznym :D Zdziwił się, że tak długo mnie żaden dentysta nie widział, ale gdy spojrzał na żeby zdziwił się jeszcze bardziej. Żadnych ubytków :) No oprócz tego jednego z którym przyszedłem. Jakoś się jeszcze trzymam :D

Co u Was słychać? Skrzynki pełne? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy