wtorek, 28 stycznia 2014

Quiz Cosmetics - recenzja

Niedawno, dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty, w ramach współpracy z firmą Quiz Cosmetics otrzymałem pomadkę do ust dla mężczyzn.



Przyznaję się bez bicia. Nigdy czegoś takiego nie używałem. Nie pamiętam też żebym miał kiedykolwiek problemy ze spierzchniętymi ustami, nawet przy niskich temperaturach... Ale przetestowałem i...

Jestem zadowolony :)

Pomadka ma ładny truskawkowy zapach. Długo utrzymuje się też na ustach dzięki czemu mogłem spokojnie stać na tym mrozie bez obawy, że moje usta zaczną wysychać i pękać. Nic takiego się nie stało :) Bardziej potrzebuję kremu do rąk teraz bo nie przepadam za rękawiczkami :D
Smarowałem się nią przez kilka dni tuż przed wyjściem do pracy. Na te mrozy, które akurat się pojawiły był to strzał w dziesiątkę :) Nawet teraz (jest godzina 18) czuję, że moje usta są takie jakbym cały dzień siedział w ciepłym pomieszczeniu i nigdy nie wychodził. Pomadka świetnie chroni usta... I wiecie co? Dopóki mrozy nie ustaną będę jej używał :) Dla ust to chyba najlepsza ochrona. Jeśli nie liczyć chodzenia w hełmie astronauty ;)

Niestety nie orientuję się ile ta pomadka kosztuje. Na stronie sklepu też jej nie znalazłem. Właściwie to spodziewałem się kosmetyków dla kobiet i już szukałem wokół chętnych na testowanie :) Dlatego zaskoczeniem było dla mnie odkrycie w przesyłce pomadki do ust DLA MĘŻCZYZN. Nie wiedziałem nawet, że tego typu specyfik istnieje też w wersji męskiej...

Wszystkich mężczyznom, którzy mają problemy z ustami właśnie w takie pory mogę z czystym sumieniem polecić tę pomadkę. Naprawdę warto o czym możecie sami się przekonać!

9 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o pomadce dla mężczyzn :D
    gratuluję współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe :D Ale mój chłopak chyba by się nie przekonał do czegoś takiego :p
    _________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Również szukam jakiegoś kremu do rąk, bo niestety mam trochę zniszczone i muszę je trochę zregenerować :)
    Męskim okiem blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorzej dla mnie jest się tym smarować :D Do tej pory nie widzę niczego przyjemnego w smarowaniu ust :D Ale efekty są bardzo dobre... Można się przemęczyć tę chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. już kilka lat temu widziałam w sklepach pomadki dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie szukałem, więc nie wiedziałem że istnieją :)

      Usuń
  6. Ja znam mężczyzn i chłopaków którzy ukradkiem używali damskich, fajnie że jest taki produkt, bo to tylko chyba chodzi o napis na opakowaniu że dla mężczyzn, a nawilżanie ust w takie mrozy jest ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka dla mężczyzn różni się składem od pomadek ochronnych dla kobiet. Przede wszystkim usta pomalowane pomadką męską nie mają połysku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy