piątek, 17 października 2014

Mniam!

Czołem Narodzie! :D

Przetrwałem piątek... I już weekend :D Jutro trochę sprawunków na głowie i potem można w końcu odpocząć. Dziś pozostało jeszcze tylko opłacić rachunki i można się położyć.

Dziś przyszła jedna przesyłka, ale fajna i co ważne smaczna :D


Widać skąd jest ;) A co dokładnie w niej było?

  • 2 foldery
  • 9 krówek
  • 2 opaski odblaskowe
  • Ściereczka
  • Metalowy długopis
  • Koszulka w rozmiarze L
  • i chyba najfajniejsze...

Paczka przepysznych "Andrutów Kaliskich"! Takie promowanie miasta to ja rozumiem :D

Miałem już okazję jeść te andruty, ale skończyły się dawno temu. Nie mam gdzie kupić tego przysmaku, a tu sam do mnie przyszedł :) Schrupiemy ze smakiem jak nic :D

Moje plany na weekend to w wolnym czasie wysłać ok 500 wiadomości. Muszę znaleźć na to czas... Aaaa i jeszcze chcę napisać recenzję soków ;)

A jakie są Wasze plany weekendowe? Ma być chłodno i deszczowo więc piesze wycieczki raczej nie wchodzą w grę.

13 komentarzy:

  1. Super paczka. Ja mam zamiar z żoną iść do kina na Dracule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno w kinie nie byłem, ale co chwila zerkam czy są jakieś dobre filmy. Drakula wydaje się interesujący, ale jestem uczulony na filmy z tytułami "Prawdziwa historia", "Nieopowiedziana historia". Wiem, że wtedy większej bajki nie mogę obejrzeć :D

      Usuń
  2. Gratulacje! :D Andruty, na pewno były przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super smaczna paczka :] 500 wiadomości? łał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej tyle chciałem napisać, ale wczoraj nie znalazłem czasu na to. Może dziś się uda :D

      Usuń
  4. Smaczna przesyłka ;D ja niestety cały dzień w łóżku, za bardzo się wyluzowałam wczoraj ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Pewno nie ma już szansy żebyś rzucił krówką albo andrutem do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Pierwszy raz widze taka paczuszke jako promocje miasta :). Gratuluje ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy