wtorek, 14 października 2014

Pocztówki

Hello! :D

Wczoraj udało mi się ogłosić rozdanie. Nie spodziewam się wielu zgłoszeń, ale może mnie zaskoczycie :P Poprawiłem kilka błędów regulaminu i dopisałem odrobinkę tekstu. Jednak główne założenia się nie zmieniły ;)

Wczoraj już nie chciałem "przykrywać" postu o rozdaniu nowym tematem, dlatego dziś znajdzie się wzmianka o wczorajszej przesyłce.


1. Wczorajsza


Bartłomiej do bazy adresów na free.amciu.com dorzucił namiar na mapkę "Polska. 25 lat wolności". Osoba fizyczna mogła zamówić max 3 mapki, więc akurat tyle dostałem :)

2. To już dzisiejsza

  • Smycz
  • 2 pocztówki
  • Ulotka
3.

  • 3 pocztówki
  • Przewodnik
  • Folder
  • Ulotki
Jutro zaczynam pisać recenzję soków ;) Zbieram się za zrobienie zdjęć i cały czas coś mi wypada i nie mogę zrobić. Gdy już jest czas to znów jest za późno i nie mam dobrego światła. Dziś ogłaszam, że jutro zrobię zdjęcia, więc... pewnie będzie ciemno i burza :P
Co u Was słychać? Jakieś spore czy ciekawe przesyłki przyszły?

Aaaa jeszcze coś... Niedługo zacznie się mecz polskiej reprezentacji. Jak mam w zwyczaju nie oglądać ich występów to obejrzałem sobotni mecz. To była chyba jedyna okazja by wygrać z tak osłabioną reprezentacją Niemiec, więc chciałem zobaczyć czy im się uda. Udało im się, ale było naprawdę wielkie szczęście. Chyba mi nikt nie wmówi, że problemy z wyprowadzeniem akcji, utrzymaniem piłki i "rajdy" tych "jeźdźców bez głowy" (skrzydłowych) stały na najwyższym poziomie? Wygrali... I oczywiście od razu balon został napompowany. "Ograliśmy mistrzów" itd. Pianie z zachwytu, histeria, kobiety gubią bieliznę, trawa jest zielona, słońce świeci mocniej. Szał radości i wychwalanie piłkarzy. Najbardziej bym pochwalił dwóch - Glika i Szczęsnego. Reszta zagrała dobrze (oprócz skrzydłowych i Wawrzyniaka... co on robi w kadrze?).

Dziś kolejny mecz. Tym razem ze Szkocją. Czy skończą się zachwyty i zacznie standardowe "Czego zabrakło? Co poszło nie tak?" oraz "Dlaczego po takim sukcesie jak historyczne zwycięstwo z Niemcami tak słaby wynik ze Szkocją?". Czy może jednak zaskoczą i uda im się strzelić tę jedną bramkę więcej niż przeciwnicy?

Przewidując wynik zacznę śpiewać już teraz "Nic się nie stało!" :P

3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy