czwartek, 30 października 2014

Jestem za niski w stosunku do mojej wagi...

Witajcie!

Dziś odwiedził mnie kurier, ale nie przyniósł żadnych gadżetów. Dziś był w sprawie mojego zamówienia ze sklepu odzieżowego :)

Zamówiłem 3 rzeczy i dzięki temu załapałem się na rabat. Zapłaciłem więc 20% mniej za drugą rzecz i 30% mniej za trzecią :) Ogólnie zaoszczędziłem na tym 29 zł. Dlatego właśnie czekam na promocje w tym sklepie :D



W kolejności od najtańszej:

1. Bluza Feewer Olaf
Cena pierwotna: 129,99 zł
Cena po przecenie: 49,99 zł
Cena po rabacie 30%: 34,99 zł :D


Podobała mi się i chciałem ją mieć. Materiał jest delikatny i nie jest gruba, co mi akurat odpowiada.

2. Polar Lotto Sweat Doug Pile BS
Cena pierwotna: 99,99 zł
Cena po przecenie: 69,99 zł
Cena po rabacie 20%: 55,99 zł :D


Akurat polar nie był mi za bardzo potrzebny, ale wybrała mi go Marika mówiąc, że niebieski mi pasuje, a nie (cytując) "Cały czas na czarno" :) No cóż. Lubię czarny :P

3. Kurtka Lotto Cooka
Cena pierwotna: 469,99 zł - Kto za tyle kupi kurtkę?!
Cena po przecenie: 199,99 zł





Potrzebowałem kurtki na zimę. Specjalnie czekałem na promocje w tym sklepie, żeby sobie jakąś kupić :P
Kurtka jest ciepła i ma dużo kieszeni. Niewątpliwą jej zaletą jest polar, który można odpiąć, przewrócić na drugą stronę i mamy osobno polar i kurtkę :)
Największą jej wadą jest... jestem ja :/ Jeśli kurtka ma przypięty polar to wyglądam jak słoń, którego ktoś chciał wcisnąć do malucha. Bez polaru jest dużo lepiej. Ech.. Nie wymienię na większy rozmiar bo wtedy w niej utonę.

Dlatego trzeba wziąć się za siebie i zrzucić... jakieś 12 kg :/ W dodatku spotkałem wczoraj kolegę, z którym grałem w piłkę. Cały czas grają i pytał czy już zdrowy jestem bo czasem brakuje im jednego. Od marca zaczynają też grać na orliku i już jestem zaklepany, że na pewno będę grał. Dlatego trzeba do tego czasu się odchudzić żebym pasował do kurtki (zawsze myślałem, że to działa w drugą stronę :P ) i żebym mógł się ruszać szybciej niż wspomniany wcześniej słoń. Dlatego dziś resetuję mój znienawidzony program do brzuszków i zaczynam ćwiczenia. jednak waga 90 kg przy wzroście 172 cm to jednak za dużo... Albo wzrostu za mało? :) Nie urosnę już (chyba, że poprzez wypadek z udziałem walca), więc chyba sensowniej jest zrzucić tę oponę, którą przed sobą noszę :P

Aaaa... Gdyby kogoś interesowało jaki to sklep to jest to 50 style. Może znajdziecie coś dla siebie? Za zakupy powyżej 200 zł przesyłka gratis.

Moja skrzynka obfitowała dziś w nadmiar wolnego miejsca, więc nie mam o czym więcej pisać ;)

A Wy? Przygotowaniu już na zimę?  Nie dajcie się nią zaskoczyć jak drogowcy :P

7 komentarzy:

  1. Też czekam na kuriera, który wiezie mi ubrania ;) nie lubię tego momentu, gdzie wszędzie są super promocje, gdzie aż boli nic nie kupienie a pieniędzy brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałem kupić. Zima się zbliża, a kurtki brak :)

      Usuń
  2. Kurcze, też bym musiała zrobić małe zakupy odzieżowe ale strasznie ich nie lubię, normalnie koszmar :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię takich zakupów, ale robię je sprawnie. Przejść, chwycić, pasuje? To kupić :)

      Usuń
  3. Widzę że robisz zakupy tak jak ja i tak jest najlepiej, a nie stać godzinę i się zastanawiać! A co do drogowców to i tak zima ich zaskoczy jak zawsze przecież taki mamy klimat;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie potrafiłem się odnaleźć na takich zakupach. Nie potrafię łazić i szukać czy może jakaś inna rzecz jest o ten grosz tańsza :) Jak wiem co chcę kupić to trwa to najwyżej 15 minut łącznie z zapłaceniem :)

      Usuń
  4. Sklep fajny, Twoje ciuszki też i promocje mają ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy