niedziela, 28 września 2014

O! Tu mi wyrośnie!

Pamiętacie sklep internetowy Cebule.pl?





Na pewno tak :) Wielu osobom udało się nawiązać współprace i otrzymaliśmy w jej ramach sporo cebulek i roślin. Jaki owoc po 3 miesiącach wydały nasze cebulki? Przekonajmy się :)



Długo zwlekałem z napisaniem kolejnej recenzji (pierwszą możecie przeczytać TUTAJ). Czekałem, żeby opisać jak najwięcej kwitnących roślin. Niestety to nie ich pora. Nie wszystkim udało się zakwitnąć i będą musiały poczekać z tym do następnego roku. Te które nie zimują w ziemi zostaną wykopane, a ich cebulki na wiosnę znów znajdą swoje miejsce w ziemi na działce.

Kilku w tym roku udało się zakwitnąć...

Na początku sierpnia rodzice poinformowali mnie, że na działce zakwitły lilie. Jest tylko mały problem...


Czemu one są różowe? Myśleliśmy, że mają być białe. Coś nie chyba nie zgadza... Trzeba sprawdzić. Spojrzałem w zamówienie i jest! Wszystko w porządku :) Nastąpiła pomyłka, ale z naszej strony. Mama była przekonana, że wsadziła tylko lilie białe odmiany Marseille, a zupełnie zapomniała o tych różowych odmiany Spring Pink. Właśnie te różowe zakwitły jako pierwsze.










Trzy tygodnie po nich zakwitły białe. Niestety nie mogłem przyjechać na działkę i zrobić zdjęć dopiero co rozwiniętych kwiatów. Dopiero na początku września tam się zjawiłem. Białe lilie już zaczynały przekwitać i ich czas zbliżał się końcowi, ale kwiaty nadal pozostawały piękne.




Bardzo liczyłem, że w tym roku zakwitną jeszcze Canny. Lubię te rośliny. Mają bardzo duże liście i strzelisty pęd obsypany kwiatami. Zamówiłem dwie odmiany i nie wiem która tak naprawdę zakwitła. Obydwie były czerwone, więc nie będę zgrywał :) Udało się zakwitnąć jednej cannie.




Na drugim zdjęciu widać dwie canny. Ta z prawej jest ze sklepu Cebule.pl, druga natomiast pochodzi z naszych cebulek. Jest wyraźnie widoczna różnica w wysokości obu roślin. Nie ma się co dziwić. Ta mniejsza została wsadzona w połowie czerwca. Dobrze, że udało jej się w ogóle zakwitnąć :) Przed zimą trzeba będzie je wykopać. Prawdopodobnie wykorzystując ten czas który miały "poszły" w cebulki. Niebawem się przekonam.

Jestem bardzo zadowolony z cebulek ze sklepu Cebule.pl. Wiosenne rośliny mimo stosunkowo krótkiego okresu wzrostu zakwitły. Co prawda nie wszystkie, ale kluczowy był właśnie czas. W przyszłym roku będą miały go zdecydowanie więcej i na pewno nasza działka będzie dzięki temu bardziej kolorowa. Zwłaszcza, że w tym roku nie wsadziliśmy wszystkich cebulek i nasion.

Przed następnym sezonem planujemy zrobić większe zakupy w sklepie Cebule.pl. Składając zamówienie żałowaliśmy, że nie można było dostać kilku interesujących nas roślin. Teraz zamówienie złożymy wcześniej. Dostawa i jej jakoś jest prowadzone bardzo sprawnie i dobrze. Tak jak pisałem o tym w pierwszej recenzji. Jak jest z jakością cebulek? Oceńcie sami spoglądając na powyższe zdjęcia. My jesteśmy bardzo zadowoleni!

Ostateczna ocena nie może być inna niż:


Jak się mają Wasze roślinki? Wasze działki i ogródki też zyskały dzięki sklepowi Cebule.pl?

5 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jedno zdjęcie i to z tel i chyba będę musiała poczekać jeszcze z recenzją ://
    Fajne różowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdjęcia też są z telefonu ;) Trafiłem na dobry czas z pogodą i udało mi się zrobić kilka zdjęć.

      Usuń
  2. Cudaaa. Kurcze ja całe życie żałuje że nie mam działki. Choruje normalnie przez to ale wreszcie spełnię swoje marzenie. Trawa, kwiaty ehhh pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię prac ogrodowych... Tzn mogę coś skopać, przyciąć gałęzie, ale sadzenie, wyrywanie, plewienie... Oj tego nie lubię :) Chociaż lubię efekt jaki dają :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy