środa, 8 października 2014

Czekam...

Witam wszystkich!

Na co czekam? Na zapowiedziane i zamówione rzeczy. Na razie nic nie przychodzi i zaczynam wątpić czy jedna stacja tv przyśle cokolwiek. Od ich odpowiedzi minął już prawie miesiąc. Wszelkie próbki trafiają do mnie zawsze chyba okrężną drogą, bo muszę na nie czekać bardzo długo.

Przesyłki w tym tygodniu były więc nie ma co narzekać ;) W dodatku nie mam za wiele czasu na wysyłanie maili. Wczoraj napisałem 100, dziś tylko 4. Może jutro napiszę więcej? Pewnie dopiero w piątek się zerwę i napiszę większą liczbę. Pozostaje wyczekiwać odpowiedzi w skrzynce mailowej i może jakiejś zabłąkanej przesyłki.

Jeszcze małe ogłoszenie... Jeśli do soboty nic ciekawego nie pojawi się w skrzynce to w sobotę (lub niedzielę) zakręcę się rozdaniu. Trzeba jakiś regulamin wypisać, porobić zdjęcia, zastanowić się co dorzucić jeszcze... Muszę znów przejrzeć zbiory :)

3 komentarze:

  1. Do mnie też nie wszystko dochodzi niestety... ale nie ma co narzekać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do stacji TV, to może zapomnieli, przypomnij się im, póki czas, bo pewnie niedługo wyczerpie im się limit gadżetów.
    Wspomniałeś, że czekasz na zamówione rzeczy i tak mi się przypomniał Twój wyjątkowy sprzedawca z Allegro i nie kojarzę, jak ostatecznie ta sprawa się zakończyła? Sprzedawca się odezwał czy podarował Ci tą część w prezencie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam im jeszcze czas do końca tygodnia i się przypomnę. Może jeszcze coś przyślą.
      Ze sprzedawcą sprawa rozwiązała się w ten sposób, że czekałem tydzień na jego odzew i w końcu wystawiłem pozytywa :) Sprzedawca, który oddaje rzeczy jest zawsze na plus :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy