czwartek, 9 października 2014

Po obcych landach się włóczę

Cześć :)

Ale ładny dzień. Rano założyłem kurtkę, ale pod firmą wysiadając zostawiłem ją już w samochodzie, a później w pracy jeszcze bluza poszła na bok. Podobno do niedzieli ma się taka pogoda utrzymać, więc jest bardzo pozytywnie :)

Wczoraj pisałem, że czekam a dziś już mogę napisać, ze się doczekałem :) Co prawda nie tych na które czekałem, ale co tam. Przyszło i nie wolno narzekać ;) A pojawiły się dziś przesyłki z moich wiadomości, które nękały zagraniczne urzędy miast. Jutro muszę znów gdzieś za granicę uderzyć ;)



1.


  • 2 metalowe breloki z żetonami do wózka
  • Mapa
  • Pocztówka z życzeniami
2.


  • Balon
  • Naklejka
  • 2 metalowe breloki z żetonami do wózka
  • Ulotki
  • Płyta z teledyskiem jakiegoś rapu po holendersku
Do tego jeszcze...

  • Folder
  • Coś co wydawało mi się mniejszym folderem, a okazało się być...



20 znaczkami pocztowymi :) Każdy o wartości 0,44 Euro. Przyda się :) Jak siostra przyjedzie na urlop to jej podaruje. Jej się bardziej mogą przydać niż mnie :)

W skrzynce znalazłem też awizo. Na poczcie zostałem poinformowany, że przesyłka jest uszkodzona. Została zapakowana w torebkę foliową i w tym stanie dostarczona. Nie wiadomo czy nic nie wypadło i mogę jej nie przyjmować. Mogłem sprawdzić czy wszystko jest w środku. Ale jak sprawdzić zawartość nie znając jej :) Odebrałem więc w takim stanie w jakim była. Jeżeli coś wypadło to trudno, to co pozostało też się przyda ;)


Przez dziury mogłem zobaczyć, że są tam długopisy, więc może wszystko się zachowało?


Jak prezentuje się całość?

  • Przewodnik na płycie DVD (w 4 wersjach językowych) oraz w formie książkowej "Z Napoleonem do Wielkopolski"
  • Mapa z tego "zestawu" napoleońskiego
  • Mapa rowerowa
  • 2 metalowe długopisy (każdy inny)
Dobrze mówiłem, że mogę jeszcze coś dorzucić do rozdania :) Dopóki go nie ogłoszę zbieranie jeszcze trwa, ale dziś mogę dołożyć do tego dzisiejszą płytę (jeśli oczywiście ktoś to zechce), metalowe breloki z żetonami (mam ich sporo) i jeśli ktoś by chciał to zrobię go w balona dam kilka balonów :P Za kilka dni ogłoszenie rozdania, więc strzeżcie się! Tfu! Oczekujcie! :D

U Was też taka ładna jesienna (prawie letnia) pogoda? Powiedzcie co dziś listonosz Wam przyniósł ciekawego ;) 

6 komentarzy:

  1. U mnie rano zimno ale potem słoneczko przypiekało:)
    Gratuluję, super przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że żetony do wózków są dość popularne zagranicą jako gadżety. W sumie fajnie, taki brelok zawsze się przyda przy zakupach. Gratuluje przesyłek oczywiście! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci się podoba holenderski rap? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię rapu ;) a holenderski brzmi jak pijany niemiecki :D

      Usuń
  4. Fajne przesyłki :) A co do pogody u mnie LATO! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy