wtorek, 7 października 2014

Miało być tak fajnie...

Cześć!

Dzisiaj miałem mieć super dzień w pracy. 3 godziny bez prądu za to przy dobrej książce. Wyczekiwałem tego i nic. Prąd jak był tak za nic nie chciał się wyłączyć :) Trudno, trzeba było pracować.

Dostałem dziś maila. Zaskoczył mnie i pierwszy raz dostałem takie coś :D

witamy :)
a co by Pana interesowało?:)

Nietypowe... Zwykle albo dostaję odmowy, albo najwyżej "postaram się coś Panu przesłać". Jednak pierwszy raz widzę pytanie co chciałbym od nich dostać :D Nie wiem co mogą mieć dlatego odpisałem, że będę wdzięczny za każdy drobiazg jaki będą w stanie przesłać.No bo co w tym przypadku odpisać? :)

W skrzynce była tylko przesyłka dla Mariki. Zamówiła olejek na Allegro. Chyba to olejek do masażu, więc przynajmniej będzie dobra zabawa ;)

Jak się mają Wasze skrzynki? ;)

3 komentarze:

  1. U mnie dzisiaj próbki czekoladek :P
    Też kiedyś dostałam takiego maila, odpisałam też coś podobnego jak Ty ale już się nie odezwali :D Może Ty będziesz miał więcej szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś taki dostałem to odpisałem że: długopisy, smycze, breloki i inne związane z firmą

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałem dziś prośbę o linka do strony z kolekcją bądź zdjęcia kolekcji, też się zastanawiam czy nie wiedzieli co wysłać czy może bardziej wiarygodność sprawdzali :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy