poniedziałek, 13 października 2014

Pierwsza rozdawajka!

Witam wszystkich skuszonych tytułem :)

Co my tu mamy? Moje pierwsze rozdanie! Pewnie dla wielu osób szału nie będzie, ale trudno. Jeszcze się taki nie narodził... :P


Jest trochę towaru, dlatego nagrodzone zostaną dwie osoby.

Teraz trochę biurokracji, czyli co, z czym, po co i dlaczego tak drogo?!

1. Organizatorem rozdania jest Komisja Papierów Wart... Paweł "Zywel" Kiraga, czyli ja. Nikt inny. Zakładając, że nie mam rozdwojenia osobowości.

2. Koszty wysyłki pokrywa Organizator (patrz punkt nr 1) lub ZUS (nie liczcie na to...)

3. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego (13.10.2014 r.) do końca października (31.10.2014 r.) lub do Końca Świata (tylko w przypadku gdyby ten miał w tym przedziale czasu nastąpić)

4. Losowanie i wyniki pojawią się na blogu (mogę napisać w piwnicy, ale wolałbym żeby ktoś to widział) w miarę możliwości w pierwszy weekend listopada (1-2 listopad 2014 r.).

5. Wylosowane zostaną dwie osoby.

a) Pierwsza osoba (Nagroda Główna) otrzymuje:

  • Gra planszowo-karciana
  • Karty do gry "Piotruś"
  • Karty do gry w "Kaszubską Baśkę"
  • Płyta "Crime 2 Rhyme" (Rap holenderski)
  • Skórzane (??) etui na dokumenty
  • Plastikowe etui na dokumenty
  • Opaska odblaskowa na rękę
  • Odblask miś
  • Podkładka pod myszkę (na zdjęciu z kalendarzem na 2014 r. ale będzie możliwy wybór spośród tych które posiadam)
  • 2 Długopisy
  • Ołówek
  • 3 smycze
  • 2 balony
  • 2 jojo
  • Pokrowiec na siodełko rowerowe
  • Brelok z żetonem
  • Koszulka (patrz punkt 5 c)
b) Druga nagroda (Nagroda Pocieszenia)


  • Podkładka pod mysz (bez możliwości wyboru)
  • Skórzane (??) etui na dokumenty
  • Plastikowe etui na dokumenty
  • Balon
  • Jojo
  • Odblask miś
  • 2 smycze
  • Długopis
  • 3 próbki perfum
  • Koszulka (patrz punkt 5 c)
c) W rozdaniu znajdują się 3 koszulki:
  • Biała rozmiar XXL
  • Biała rozmiar XL
  • Niebieska rozmiar XL
Każdy Nagrodzony otrzymuje jedną koszulkę. Pierwszeństwo w wyborze koszulki ma zdobywca Nagrody Głównej. Zdobywca Nagrody Pocieszenia wybiera spośród pozostałych dwóch.

6. Wysyłka nagród nastąpi najszybciej jak tylko się da. Czyli 2-3 dni po dostarczeniu pełnych danych do wysyłki oraz informacji o koszulce (i podkładce - opcjonalnie).
Na przesłanie danych obydwie osoby mają czas do 5.11.2014 r.

7. Warunki uczestnictwa:
  • Warunkiem podstawowym jest zostanie publicznym obserwatorem bloga (1 los)
  • Drugim warunkiem podstawowym jest napisanie w komentarzu o... swoim telefonie komórkowym :) Dlaczego macie akurat ten i co w nim lubicie (lub za co byście go stratowali butem). Minimum 3 zdania :P  (0 losów)
    Niech to nie będzie tylko kliknij, zapomnij. Napiszcie coś. Zgłoszenia bez chociaż kilku zdań o telefonie nie będą brane pod uwagę i zostaną usunięte, żeby nie zaśmiecać.
  • Opcjonalnie - dodać baner (ten z datą rozdania) na bloga (1 los)
  • Opcjonalnie - osobny post z informacją o rozdaniu (1 los)
  • Warunek bezsensowny - post na facebooku, który mnie tyle obchodzi ile zeszłoroczny śnieg (pierdyliard losów)
8. Wzór zgłoszenia (wystarczy napisać w komentarzu)

Obserwuję jako: ......
Mój telefon to: ....
Baner: tak/nie
Post: tak/nie
FB: (wpiszcie co chcecie. Może być opowiadanie o fioletowej krowie pompującej asfalt...)

Jakieś pytania? :) Jak nie ma to zapraszam do zabawy :)

22 komentarze:

  1. to ja się nie zgłoszę bo nie cierpię mojego telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pkt 6. "Na przesłanie danych obydwie osoby mają czas do 5.10.2014 r." Powinno chyba być do 5.11. no chyba, że się mylę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiec tak ja mam LG L50, jestem z niego bardzo zadowolony jak na taki telefon bardzo długo trzyma baterię. Wszystko co jest najbardziej potrzebne ma, w porównaniu do konkurencji nie jest taki zły. Za kilka dni konczy mi się umowa i mam zamiar wziąć nowy telefon i także bedzie to LG, juz mam dosyć wszedzie tych Samsungów nic do firmy nie mam bo jest bardzo dobra ale już mi się przejadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja poprawka!
      Obserwuje jako: Wojtek Niedzielak
      Moj telefon to: opis już wyżej
      Baner : nie
      Post: gadzetywoj.blogspot.com
      Post na facebook: tak

      Usuń
  4. No i gdzie wysłać ci te zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy napisać w komentarzu. Nie trzeba mnie zasypywać mailami ;)

      Usuń
    2. Według wzoru podanego wyżej.

      Obserwuję jako: ......
      Mój telefon to: ....
      Baner: tak/nie
      Post: tak/nie

      Usuń
  5. Obserwuję jako; Fraction
    Mój telefon to ; Samsung Galxy Mini .Lubię go , ponieważ ma bardzo dobra baterie jest wygodny w użyciu ,dobrze się slucha muzykę . Gdy ma się szybki internet bardzo fajnie jest na nim po latać po necie :) .Nie lubię w nim że sie czasem moze zaciąć :)
    Baner ; Nie
    Post ; Tak wszytkocozadarmo.blogspot.com
    Post na facebooku ; Tak

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Melania W
    Mój telefon to:
    Sony Erricson Ixperia Neo V. Jestem z niego zadowolona. Używam prawie wyłącznie do rozmów i robienia zdjęć, a czasem coś sprawdzę w internecie. Jak dla mnie jest w sam raz :)
    Baner: tak - http://melatestuje.blogspot.com/
    Post: nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Małgorzata Margaretka
    Mój telefon to Samsung Galaxy Core 2. Jest to telefon kupiony za złotówkę w ramach abonamentu. Spisuje się doskonale i robi bardzo ładne zdjęcia. Ma duży i wygodny ekran.
    Baner: tak - http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/
    Post: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę być nie miła, ale z tego co pamiętam nieźle jechałeś po Pawle (jeśli się nie mylę, problemem była wiara). Jak to przykro widzieć, że gdy można dostać coś za darmo nagle chcesz to zrobić. Z szacunku bym nawet nie udzielała się tu na blogu na twoim miejscu. - Ola.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Obserwuję jako: Nasza dwójeczka

    Mój telefon to: HUAWEI Ascend W1. Niebieski telefon troszkę ponad rok temu pobił serce moje oraz córki. Przechodziłam do nowej sieci i coś musiałam wybrać. Po wyboru miałam jeden z trzech wybranych pod względem parametrów i ceny przez męża. Zawsze miałam czarny telefon i chyba kolor zadecydował ostatecznie o jego wyborze. Lubię go za możliwość słuchania ulubionej muzyki kiedy jadę autobusem lub tramwajem bez córki,że nie muszę na siłę słuchać hip-hopu tylko dlatego, że ktoś nie wie co to słuchawki. Uwielbiam go za pomysł zorganizowania kącika dziecięcego w którym córka ma swój świat: bajki, muzykę, gry, aplikacje. Dzięki temu wiem, że nigdzie nie zadzwoni przez przypadek albo czegoś nie skasuje. Bardzo nam to pomaga podczas wizyt u lekarzy, kiedy w poczekalni spędzamy po kilka godzin. Lubię go za OneNote i OneDrive. Wszystkie notatki i zdjęcia mam potem dostępne od razu na komputerze bez zbędnych zabaw z kartami pamięci i przenoszeniem na komputer. Wystarczyło się zalogować na stronie i moja rodzina którą widuję tylko w wakacje ( dzieli Nas prawie 500 km) mogła pooglądać zdjęcia. Lubię go za możliwość czytania książek w nocy kiedy już wszyscy śpią, za przeglądanie internetu będąc w łóżku. Żeby nie było zbyt pięknie i kolorowo nie lubię go za mało pamięci. Kiedy chcę zainstalować jedna nową rzecz muszę wykasować kilka starych. Średnio go lubię za Windows Phone bo wszystkie fajne aplikacje są dostępne na android.
    Czasami działa mi na nerwy ale teraz kiedy już jest tydzień w serwisie strasznie mi go brakuje. Czuję się jakby mi ktoś rękę urwał.

    Baner: tak http://star-from-the-sky.blogspot.com/

    Post: tak http://star-from-the-sky.blogspot.com/2014/10/zapraszam-na-rozdanie-do-pawa.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Mrs.Rose
    Mój telefon to: NOKIA Carl Zeiss Tessar2.8/4.5, jest to telefon stary, ale jary :D, dostałam go od męża dawno temu i nie potrzebuję innego. Mam w nim całe 5 kontaktów (taka jestem towarzyska :) ), ale i tak rzadko gdzieś dzwonię. Główną zaletą mojego zayebistego telefonu jest możliwość robienia zdjęć, dzięki temu istnieje mój blog :). Telefon służy mi również do pisania sms-ów, to jego kolejna z licznych zalet i jeszcze jedna to taka, że można go zawsze wyciszyć, coby mi nie przeszkadzał :). Nie wyobrażam sobie życia bez mojego telefonu.
    Baner: tak http://theloth.blogspot.com/
    Post: nie
    FB: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: .Sylwia.K
    Mój telefon to: ..Nokia Lumia obecnie zatopiona w kibelku :) oddana do naprawy i muszę używać starego samsunga...baaardzo starego:) ale nie przeszkadza mi to dla mnie telefon potrzebny jest tylko aby zadzwonić,nawet sms nie znoszę pisać.
    Baner: tak prawy boczny panel http://sylwiatestowanie.blogspot.com/
    Post: nie
    FB: nic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Artur Gadżeciarz
    Mój telefon to: LG L5. Przy zakupie byłem z niego bardzo zadowolony, elegancki, z wystarczająco dużym ekranem. Jest pierwszym telefonem z Androidem w moim posiadaniu, więc duży plus za dostęp do Google Play i darmowe gierki ^^ Niestety po pewnym czasie użytkowania, pobraniu kilku gierek i wykonaniu kilkuset zdjęć (zapisanych na karcie pamięci) telefon zaczął przycinać. Nieraz nie reaguje przez kilka sekund zanim zajarzy, co od niego chciałem. Reset telefony nie pomógł... Niestety na razie nie planuję wymiany, więc muszę się męczyć z tymi jego wadami :)
    Baner: tak - http://gadzeciarz.cba.pl/
    Post: tak - http://gadzeciarz.cba.pl/index.php/rozdawajka-na-zywlowisko/
    FB: nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje jako: aleksandra kuczmarska
    mój telefon to: sony xperia j. Hm korzystam z niego głównie do dzwonienia i pisania. Kiedy ma niski poziom baterii a rozmawiam z kimś potrafi się wyłączyć i tu jest magiczny element....ja słyszę rozmówcę zwykle krzyczącego halo halo. To jest zwykła złośliwość rzeczy martwych w dodatku czasem się zacina i blokuje wtedy gdy próbuje coś szybko zrobić. Ale poza tym jest super wysyła sms i dzwoni czyli działają dwie najważniejsze dla mnie funkcje. Nie będę narzekać, bo nie i już. Dodatkowo mogę dodać, że jest bardzo lubiany przez mojego brata i małych członków rodziny ze względu na gry i aplikacje.
    Baner: nie - nie posiadam bloga
    Post: nie, jak wyżej
    FB: tak, napisałam posta o tutejszej rozdawajce, jak i krowie fioletowej i nie tylko:) (jeśli autor bloga będzie chciał treść posta mogę przesłać w wiadomości)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy