środa, 22 października 2014

Pusto

Hej!

Dziś skrzynka świeci pustkami. Nie dziwię się bo nie mam czasu na wysyłanie maili. Może przez weekend kilka wyślę?

Jutro na pewno nie. Dziś byłem u ubezpieczyciela i zgłosiłem szkodę. Po 2 godzinach zadzwonił rzeczoznawca i umówiliśmy się na jutro na 16. Zdążę więc przyjechać do domu i kilka minut poczekam. Pozostało jeszcze wypełnić papiery :)

Oj, a jutro minie rok odkąd założyłem bloga. Był zakładany pod hasłem "Nie mam czasu na prowadzenie bloga" :P Jutro chyba będzie podsumowanie w liczbach :)

Zapraszam też wszystkich do mojego małego rozdania. Do zgarnięcia 2 nagrody, a na razie zgłosiło się 6 osób (jedna się chyba wycofała). Przy takiej ilości zgłoszeń łatwo coś wygrać ;)

Teraz mała wycieczka po Waszych blogach, a później wypełnię papiery. Spokojnego wieczoru (u dnia następnego)! :)

2 komentarze:

  1. U Nas też pustki i brak jakiegokolwiek pomysłu gdzie napisać :( dobrze mało chętnych większe szanse na wygraną ;) chociaż jeszcze tłumy mogą na ostatnią chwilę się obudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od niedawna znowu zaczęłam pisać i na razie pustki i negatywy :)
    Bardzo dobrze pamiętam to hasło:D ale ten czas leci..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy