środa, 26 listopada 2014

Zagranicznie

Hej!

Środa mija. To był nawet spokojny dzień. Pogoda też w miarę (oprócz zimna), śniegu nie ma więc jest dobrze :)

W skrzynce znalazłem dziś jedną przesyłkę i awizo. Gdy szedłem na pocztę dostałem e-awizo. To dobrze, bo ostatnio jeśli w ogóle dostawałem smsa to było to już po godz. 18 i mogłem odebrać dopiero następnego dnia. Myślałem, że tak jak wczoraj znów będą to pocztówki i naklejki. Okazało się jednak, że z Towarzystwa Ubezpieczeniowego przyszło pismo potwierdzające wycenę i wpłatę na konto. Fajnie :D

Przesyłka ze skrzynki była jedną z nielicznych zapowiedzianych. Wiedziałem czego się po niej spodziewać.




  • Pocztówka
  • Naklejka
  • Mapy
  • Informator
Czasem nawet taka "papierowa" przesyłka jest dobra :) Nie wiem czy w tym tygodniu mogę się spodziewać jeszcze jakiejś przesyłki. Może coś się pojawi... W zeszłym tygodniu wysłałem ponad 500 maili (wiem... mało :P ), więc może jeszcze jakiś zagraniczny urząd się czyś podzieli.

Zrobię teraz rundkę po Waszych blogach i tyle na dzisiaj. Obejrzę jeszcze mecz Ligi Mistrzów i można oficjalnie kończyć dzień.

Jakie macie zapatrywania na koniec tygodnia? Dostaniecie jeszcze jakieś przesyłki?

3 komentarze:

  1. U Nas za to zimno i deszcze. Pustki takie że nawet pająki mnie opuściły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 500 maili, co tak słabo? :P Ja od początku roku wysłałem wszystkich ledwo koło 1500, a ty tak na jeden raz, haha :D
    A przesyłeczki oczywiście gratuluje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko... 1500 od początku roku?! Dla mnie to za mało :D Samych urzędów w Polsce jest ponad 3 tysiące :D Od początku roku wysłałem ponad 22 tys maili z jednej skrzynki. A używam dwóch czasem ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy