poniedziałek, 24 listopada 2014

Witaj Poniedziałku!

Witam również Was! :)

Jak się miewacie w poniedziałek. Ja nie mogłem się zebrać, żeby pójść do pracy. Najchętniej zostałbym w domu :) Jak to w poniedziałek... Komu chce się w tym dniu wychodzić rano z domu? :)

Gdy wróciłem czekały na mnie na biurku 4 przesyłki. 2 krajowe i 2 zagraniczne :) Jedna z zagranicznych była jednak zapakowaną w folię i opieczętowana jako "Przesyłka nadeszła z zagranicy w stanie uszkodzonym". No cóż...



Najpierw krajowe:

1.



  • Pocztówka
  • Naklejka
  • Zakładka
  • Kalendarzyk kieszonkowy na 2014 r.
2.


  • 3 balony
  • 2 długopisy
  • Smycz
  • Kredki ze strugaczką
  • Torba ekologiczna
  • Ulotka
3. Kolejne fińskie miasto :)


  • Mapy
  • Przewodnik
4. Kolejne też niemieckie miasto


  • Metalowy długopis
  • Informator
  • Folder
Przesyłka była naderwana i nie wiem czy czegoś w niej zabrakło. Długopis został, więc jeśli coś wyleciało to musiało być mniejsze.

W czwartek napisałem ponad 300 maili i może w tym tygodniu przyjdzie kilka przesyłek z tego rzutu. Może mi się odrobinę poszczęści i przyjdzie coś ciekawego :)

A jak Wam zaczął się tydzień?


____________________________________
EDIT
____________________________________

Zapomniałem od dwóch sprawach.

Po pierwsze dziękuję Wojtku za adresy! Jak widzisz z jednego jest przesyłka :)

Po drugie. Pamiętacie jak miesiąc temu wspominałem, że moje jeździdełko dostało od jakiejś baby?


Zastanawiałem się kiedy przyjdzie odszkodowanie. Codziennie sprawdzałem konto i nic. Dziś pieniądze pojawiły się na koncie! :D 750 zł za takie "trafienie". Przypomnę, że wyklepałem go za 60 zł :D To mi się podoba :) Ale na razie nie chcę, żeby znów ktoś we mnie wjeżdżał ;) Wystarczy mi tych atrakcji :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluje przesyłek. Ta 2ga krajowa znajoma ;) my dostałyśmy jeszcze do tego odblaskowy breloczek z latarką i funkcją migania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne przesyłki :D I znów Finlandia :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dwójeczka najlepsza! Pisałem do nich ostatnio, lecz niestety bez efektu :(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy