wtorek, 4 listopada 2014

Arahja

Witajcie!

Tytuł taki prawie, że z kosmosu, ale to po prostu tytuł utworu Kazika, który lubię i akurat leci. Nie mam pomysłu na tytuł to podbiorę :D

Udało mi się wygospodarować dziś trochę czasu i wysłałem ponad 120 maili (ok 55 za granicę). Podejrzewam, że z tych zagranicznych będzie większy pożytek :D

Z Wojtkiem ustaliłem już wszelkie szczegóły i jutro wyślę paczkę. Chciałem wysłać wszystkie na raz ale... Sylwia.K nie daje znaku życia. Napisałem do niej 2 wiadomości i zero odzewu. Zgodnie z regulaminem przeze mnie spisanym i moimi wymysłami jeśli do jutra nie dogadam się z nią to niestety wszystko przepadnie. Dlatego Sylwio jeśli to czytasz to odezwij się do mnie ;)

Co do Waszych skrzynek zawitało ostatnio? Jakieś nowe skarby? :)

5 komentarzy:

  1. ja ostatnio chyba zupełnie źle trafiam z mailami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka napisz mi na szeryl23@vp.pl żadna wiadomość do mnie nie doszła, gdzieś zginął mi namiar na Cb a tu na priv pojawia się jakiś błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam Ci wiadomość tu przez formularz może w końcu dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubi mnie Twój formularz. Wszystkie wiadomości wyrzucał :D

      Usuń
  4. U mnie jak wiesz coś przychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy