piątek, 14 listopada 2014

Na początek i na koniec

Cześć wszystkim obecnym! :)

Na początku tygodnia przyszła do mnie mała przesyłeczka i na koniec tygodnia też się jedna trafiła. Znów jest to zagraniczny urząd. Mimo, że piszę do polskich firm to na razie nic nie przychodzi. Może jutro uda mi się wysłać na adresy które otrzymałem w ramach wymiany :) W końcu są pewniejsze :)

Tak prezentuje się dzisiejsza przesyłka:




  • Ulotki
  • Mapka
  • Naklejka z herbem miasta
  • Notes A5
  • Długopis
Jest długopis czyli przesyłkę uważam za udaną :) Dostałem pozytyw i myślałem, że to właśnie z tego przyszła ta przesyłka. Zmyliło mnie nazwisko na kopercie, ale przecież Muller to najpopularniejsze nazwisko w Niemczech :) Na zapowiedzianą muszę zatem poczekać do poniedziałku :)

A jak Wam zakończył się ten tydzień?

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy