środa, 12 listopada 2014

Kamera! Akcja!

Witajcie!

Pisałem, że mam zamiar zainwestować w kamerkę samochodową. Taki rejestrator bardzo się przyda bo idiotów na naszych drogach nie brakuje. Jednak czy kupować?... Jest też inny sposób, żeby taką mieć :) Możemy wziąć udział w konkursie prowadzonym przez firmę PPHU "Hermes".

Tak, to ta sama firma, która kiedyś organizowała konkurs z zapalniczkami jako nagrodą główną. Teraz nagroda jest jeszcze lepsza :) Każdy kto jeździ samochodem nie raz miał ochotę nagrać jakiegoś debila, który łamie kolejne przepisy i stwarza zagrożenie na drodze. Mamy teraz taką możliwość ;)

Zasady są banalne i... dla mnie i tak trudne bo trzeba mieć konto na "twarzoksiążce". Ten problem załatwię kontem Mariki, więc jakoś wybrnę :)

Jakie zatem są te zasady?
1. Polubić profil Organizatora
2. Zrobić zdjęcie zza szyby samochodu i dodać do niego krótki opis

Więcej szczegółów na stronie organizatora. Znaleźć możemy tam też regulamin konkursu.
Ja się na to piszę :) A Wy?



Napisałem do niemieckiego urzędu po angielsku i dostałem odpowiedź po polsku. Zdziwiłem się :) Tak poprawnej polszczyzny nie widuje się często nawet w polskiej części internetu :D Kilka rzeczy ma przyjść. Ciekaw jestem co to może być.

Pisałem niedawno o moich zakupach. Kupiłem kilka ubrań i kurtkę za 250 zł. Dziś dostałem maila ze sklepu. Jest promocja na kurtki i ta "moja" nie kosztuje już 250 zł. Teraz kosztuje 120 zł :/ Gdyby tylko człowiek wiedział to miałbym w tej cenie 2 kurtki. No trudno :) Nie da się tego przewidzieć :)

Tylko kasy trochę szkoda... Dałoby radę gdybym chciał teraz oddać na wymianę swoją kurtkę, wziąć identyczną w niższej cenie i za brakujące 120 zł dobrać kilka rzeczy? :D

W sobotę chodziłem po mieście i trafiłem do księgarni. Rzadko wychodzę z nich z pustymi rękami :D Dlatego tym razem też mam nową zdobycz.


"Na glinianych nogach" sir Terrego Pratchetta :) Jestem na dobrej drodze, żeby zebrać całą serię. Najpierw jednak pewnie skończy mi się miejsce na półce. Chyba trzeba pomyśleć o jakiejś biblioteczce...

1 komentarz:

  1. myślałam, że to jakaś książka kucharska :P moje oczy już bardzo źle widzą :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy