piątek, 21 listopada 2014

Dentysta nie straszny

Hej!

Właśnie idę do was z portalu free.amciu. Przeprowadziłem tam małą ofensywę i dorzuciłem do bazy kilkadziesiąt adresów. Nie mam siły na dodanie więcej, ale gdy znajdę kiedyś czas to znów coś podrzucę. Każdemu może się przydać namiar na urząd, który coś wysyła :)

Dziś już piątek. Nie udało mi się dostać kilku zapowiedzianych przesyłek, ale te co przyszły wcale nie były takie złe. Dziś przyszła jedna... Skąd miałem adres? Nie wiem... Może przypadkiem się skądś przyplątał, a może się nim z kimś wymieniłem...

Dzisiejsza przesyłka zawierała:


  • Szczoteczka do zębów
  • Mały notesik
  • Pastylka pudrowa miętowa
  • Wizytówka
  • Ulotka
Z uwagi na to, że przesyłka jest aż za bardzo "zębowa" to przypomnę tym którzy nie wiedzą. W Biedronce jest promocja na ciasta i ciastka :P 20% taniej :P

Jak u przebiega zakończenie tygodnia? Maile wysłane czy wolicie leżeć do góry brzuchem? :)

4 komentarze:

  1. Wczoraj też dostałam tą przesyłeczkę, ucieszyłam się, bo miałam zamiar wymienić sobie szczoteczkę do zębów haha :))
    U mnie dzisiaj pusto, ale zaraz biorę się za wysyłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje paczuszki :D u Nas wiele zmian i paczuszek też nie brakuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:)
    U mnie hmm.. nie wiem, nie mam przecieków a wracam jutro to zobaczę:) na pewno jest paczuszka z mydełkami od Biedronki ale czy jeszcze coś to wątpię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic tylko zajadać ciastka z Biedronki i zaraz po zjedzeniu umyć zęby xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy