poniedziałek, 17 listopada 2014

Zagranicznie

Witajcie!

O wyborach pomilczę. Nie byłem, napatrzyłem się aż do obrzydzenia na gęby z plakatów i w dodatku byłem przekonany, że Radom pozostanie miastem PiSowskim. Jak są przy korycie tyle lat to tak łatwo nie odpuszczą.

Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Zatem przejdźmy do zagranicznych przesyłek :P
Wysyłam maile do firm polskich i do urzędów miast w różnych krajach. Jak na razie pisanie do urzędów jest skuteczniejsze. Dlaczego? Nie wiem... Najprawdopodobniej nie trafiam w adresatów.



Dzisiejsze przesyłki:
1. Fińskie miasto :)


  • Przypinka/Pin z herbem miasta
  • Liścik :)
2. Niemieckie miasto
Niemcy mnie zaskakują. Dobrze, że nie tak jak w 45 r.... Jest to pozytywne zaskoczenie, bo czekam na jedną przesyłkę, a tu w tym czasie zdążyły przyjść dwie inne :)

  • Metalowy długopis
  • Smycz
  • 4 pocztówki
  • Notes
  • Mapa
  • Duży informator
Wysłałem dziś ok 130 maili. Czuję jednak niedosyt :P Mam chwilę czasu i napiszę jeszcze w kilka miejsc.

A co u Was dziś ciekawego?

7 komentarzy:

  1. Gratulacje:)
    Ja też sporo wysłałam i czekam na efekty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Ja mało pisałam i niestety przesyłek też mało ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fińskie miasto! *-* Trzeba spróbować szczęścia, jedną przesyłkę z tego cudownego kraju już otrzymałam :D Druga przesyłka też niczego sobie, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, bardzo fajne przesyłeczki! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy