czwartek, 6 listopada 2014

Wysłano :)

Witajcie!

Wysłałem dziś przesyłki. Byłem tuż przed zamknięciem poczty, dlatego nie bawiłem się w polecone. Wojtku, Sylwio i Moniko spodziewajcie się sporych przesyłek priorytetowych. Mam nadzieję, że w sortowni nie dobiorą się do zawartości i wszystko dotrze do Was :)

W skrzynce znów sterta zakazanych mord, które NA PEWNO uratują gminę, miasto, powiat, województwo, kraj, świat, a już na pewno wszechświat! W pierwszej kolejności chciałbym uwolnić się od nich... W tym celu napiszę teraz trochę wiadomości i muszę zapełnić skrzynkę czymś ciekawszym niż obietnice wyborcze.

Zatem... Do klawiatury! :)

3 komentarze:

  1. U mnie też pustki... wróć.. była ulotka jakiejś Pani na którą "warto" głosować, przed oknem zaś wisi "Pan", który jest jeszcze lepszy...
    Trochę maili wysłanych, może tym razem trafię chociaż na jedną osobę, która wyśle jakieś gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no mam nadzieje, że teraz do Twojej skrzynki coś konkretnego trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas tez w skrzynce pełno tępych osób (wieśniaków) którzy pchaja się do koryta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy