wtorek, 25 listopada 2014

Nie bądź jeleń!

Witajcie! :)

Dziś w skrzynce znalazłem przesyłkę z zawartością podobną do wczorajszej. Różnica jest w ilości i w adresie nadawcy :) Wiele osób na pewno kojarzy skąd można otrzymać takie rzeczy, ale i tak nie zdradzę tego wprost. Jak ktoś będzie chciał to formularz kontaktowy jest z prawej strony :P





  • 4 pocztówki
  • 5 naklejek
  • 2 zakładki
Osobiście lubię paragony i je zbieram :) Od ponad roku chomikuję wszystkie paragony w pudełku, a dodatkowo mam w telefonie programik i zarządzam finansami. Każdy zakup jest zapisany i wiem ile mam pieniędzy. Tak jest w teorii bo z praktyką bywa różnie. Czasem po tygodniu nie mogę się doliczyć kasy bo na bieżąco nie wprowadzałem wydatków :D Dopóki pieniędzy nie brakuje to nie muszę się martwić ;)

Czym Was dziś obdarował listonosz?

3 komentarze:

  1. Gratulacje:)
    My też prowadziliśmy taką ewidencję wydatków ale doszliśmy do wniosku, że to jednak bez sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ja też prowadzę takowe rozliczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy