środa, 11 marca 2015

Przyszła :)

Hej! :)

Odebrałem dziś z poczty przesyłkę. Szału nie ma, ale nareszcie coś przyszło :D Tylko... Czy dla takiej przesyłki, na którą czekałem 4 miesiące, potrzeba pisać klauzulę poufności? Identyczną widziałem dziś u Emila, więc nie wiem czemu akurat mam im wysłać takie pismo. Nawet mi się nie chce... I też boję się, że wysyłam firmie żyjącej z kredytów mój własnoręczny podpis i adres. Jak dla mnie nie halo :D


Oto przesyłka o która tyle szumu:
  • Notes
  • Metalowy długopis
  • Smycz
Zastanowię się czy opracować tę umowę poufności czy nie ;)

Dziś są urodziny mojej mamy. Po pracy odebrałem bukiet z kwiaciarni i pojechałem złożyć jej życzenia. To jej ulubione kwiaty, więc bukiet się bardzo spodobał :D


Frezje miały być czerwone, ale nie było takich. Kwiaciarka zamówiła więc mieszane. Nawet lepiej bo prezentują się bardzo ładnie :)

Korzystając z wolnej chwili napiszę kilka wiadomości. Bez tego nie będzie nowych przesyłek.

A jak Wam mija środa?

7 komentarzy:

  1. chyba wiem od kogo ta przesyłka. Ja od nich nie dostałam nawet odpowiedzi email a przysłali paczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wiesz bo dzięki Tobie ją mam :) W połowie grudnia odpowiedzieli mi na maila i to dwa razy :) W zeszłym tygodniu się przypomniałem i dopiero po tym przesłali gadżety.

      Usuń
  2. Ładny ten bukiet. Środa hmm mija na testowaniu ostrości noży posiadanych w domu. Wszystkie noże ostre a raz to myślałam, że straciłam palca hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki ;-) Mi właśnie dzisiaj z rana odpisali, że coś wyślą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja też dostałem od nich to samo, tylko bez długopisu. I żadnej umowy nie kazali wysłać

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe fajne:) Wszystkiego Najlepszego dla Mamy,:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy