poniedziałek, 16 marca 2015

No to mnie zaskoczyli

Witam w słoneczny, lecz wietrzny poniedziałek! :)

Po długim oczekiwaniu przyszła dziś koperta z Niemiec. Koperta z...


Wielką dziurą...

I niczym więcej. Była oklejona przez niemiecką pocztę folią i miała status uszkodzonej. Ale jaki jest sens wozić pustą kopertę przez setki kilometrów?



Ooo i przypomniało mi się coś. Poczta Polska chce wprowadzić nowość. Będą skanować listy (przesyłki chyba też) i dostarczać informacje o przesyłce smsem lub e-mailem. Oczywiście, co robią ludzie? Panikują i podnoszą lament, bo "Olaboga! Koperte mnie bedom otwierać psie syny!" itp. Ale nie przeczytają dalej i nie pomyślą ( po co? Łatwiej jest krzyczeć), że Poczta Polska będzie skanować informację o nadawcy! Nie będą zaglądać do przesyłek. Nie wyciągną listu poleconego (czy zwykłego) i nie zeskanują go, żeby nam przesłać. To nie przeszkadza jednak "ynteligentnym" ludziom dalej krzyczeć, że po co im w takim razie w ogóle list skoro i tak go dostaną zeskanowanego. Inni krzyczą "co z tajemnicą korespondencji?!". Co ich wszystkich łączy? Iloraz inteligencji rozlanego mleka... Zsiadłego... Ale co się dziwić skoro u nas czytanie ze zrozumieniem jest tak samo popularne jak loty w kosmos. Ci ludzie liczą na to, że ktoś będzie za nich myślał. Zawsze kojarzą mi się z chłopami pańszczyźnianymi. Ktoś musi trzymać ich za mordy, bo jak poczują trochę wolności to głupieją i nie wiedzą co ze sobą zrobić.

Wczoraj dostałem smsa z salonu Vision Express. Moje pierwsze okulary na mnie czekają :) Zebraliśmy się i poszliśmy je odebrać. Właśnie je założyłem... Wyglądam jak...


Pół d**y zza krzaka :P

Ale będę w nich siedział przy komputerze w domu. Po 8 godzinach pracy oczy mam zmęczone to lepiej zacząć je oszczędzać. To i tak dziwne, że przez tyle lat siedzenia przy monitorze mam taki dobry wzrok :)

Wczoraj odwiedził nas kolega z narzeczoną. W końcu poznaliśmy swoje drugie połówki, bo jakoś do tej pory nie było kiedy się spotkać :D Jak przyjechali o 16 tak o 20 się zebrali dopiero. Gdyby nie to, że dziś do pracy trzeba iść to siedzielibyśmy i pół nocy, tak fajnie się gadało :) Mam zostać świadkiem kolegi, więc jego narzeczona chciała mnie w końcu poznać :P

Zbieram się... Nie napiszę dziś maili. Wykorzystam ten wolny czas na to, by w końcu zabrać się za dokończenie projektu. Niewiele zostało, ale nigdy nie mam czasu. Terminy gonią  więc trzeba się porządnie wziąć za to.

Ale najpierw obejrzę co u Was słychać na blogach :) Dostaliście dużo przesyłek?

10 komentarzy:

  1. Musisz się przyzwyczaić do okularów a tak na marginesie nie widzę tej d...za krzakiem;) pusta koperta to trochę przegięcie. U nas nic nie przychodzi. Piszemy a ani odp ani przesyłki nawet najmniejszej. Nawet te zapowiedziane poginęły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przyzwyczaję :)

      Ostatnio nie mam kiedy pisać. W ostatnim tygodniu napisałem tylko ok 200 maili.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lepiej widzę to co jest na monitorze. Powłoka antyrefleksyjna chyba nawet działa...

      Usuń
  3. Marika zobaczyła właśnie moje zdjęcie i tylko się śmieje i narzeka, że nie mogłem lepszego zdjęcia wrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pusta koperta to już lekka przesada :/. Jutro będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To sie nazywa pazerność na koperte ja jedynie co upolowałem w czoraj to gadzet radiowej trójki z pendolino :) i zwiedziłem pendolino przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh dobre z tą kopertą :)
    Ja raz dostałam negatyw listem, jako ze nie przeznaczają środków na materiały promocyjne...więc nie prościej było napisać maila? :D
    Co do okularów, ostatnio zmieniłam na mocniejsze i przy pierwszym założeniu miałam wrażenie, że patrzę przez lupę, do tego słabe wyczucie odegłości mi towarzyszyło :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze wiem, co poczułeś widząc taką kopertę... Napisz skargę na Deutsche Post, może zwalą winę na Twojego listonosza? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo dziwne żeby pustą koperte wozili :o to co tam było że tak ją okradli xd dobrze wyglądasz ;) musisz się przyzwyczaić;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy