poniedziałek, 23 marca 2015

Osłaniam Cię!

Hej!

Jest poniedziałek i listonosz niczego nie przyniósł. Niczego też się nie spodziewam, ponieważ w ostatnich 2 tygodniach w sumie napisałem może ze 300 wiadomości. Baaardzo mało i jak widać nic z nich nie było.

Był tylko kurier, ale to akurat zamówienie ze sklepu internetowego. Dziś dotarła długo oczekiwana druga część przesyłki. W pierwszej była bluza dla Mariki i dla mnie, a że w sklepie były tanie buty to dużo ludzi chciało je mieć :) Musiałem czekać, aż moja partia przyjdzie z innego magazynu.



Ostatnio kupiłem w sklepie 50style:


  • Bluza Umbro - 60 zł

  • Bluza Confront - 60 zł

  • Buty HEAD - 100 zł
Miałem już kiedyś ten model butów, ale zaczęły się rozklejać i oddałem je na gwarancji jeszcze. Dopłaciłem kilka zł i wziąłem nowe buty, które... 2 tygodnie temu oddałem bo się rozklejały :D Dziś dostałem smsa, że buty są naprawione i zostaną do mnie wysłane. Lubię tak korzystać z gwarancji :D Jak się zniszczą w ciągu 2 lat to wymieniam :) Dzięki temu mam nowe buty, gdy tylko stare się trochę zniszczą ;)


Kończę dziś osłonę przenośnika. Zostały mi tylko jeszcze klapy rewizyjne na jednej części i potem rozłożenie wszystkiego na płaskie rysunki. Dziś skończę model. Może zrobię jeden czy dwa rysunki, a resztę dokończę jutro. I w końcu będę miał czas!! :D

Wracam do rysunku. Zostały te małe części i je się zawsze najdłużej robi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy