wtorek, 31 marca 2015

A kupiłeś?

Witajcie!

Super... Właśnie się zastanawiałem co zrobić jutro na obiad. Chciałem zrobić jakieś danie orientalne i wybór padł na smażony ryż z kurczakiem. Problem w tym, że właśnie się zorientowałem, że kurczaka nie ma :D Trudno. W takim razie nie robię obiadu. Może Marika jutro jakąś zupę ugotuje i problem z głowy.

Skrzynka dziś pozostała pusta. Mailowa za to się trochę powiększyła bo doszły dwa negatywy i jedna prośba, żebym przesłał katalog z cenami. Zacząłem wyjaśniać, że ja w zupełnie innej sprawie i wyszło na to, że ktoś pobieżnie przeczytał. Chyba muszę zmienić temat wiadomości, bo może znów ktoś to weźmie za ofertę handlową.

100 maili wysłanych. Chciałem więcej ale siadłem na macie masującej i się rozleniwiłem... A zmywanie jeszcze czeka. Już słyszę jak gary wołają z kuchni "Umyj mnie! Umyj!". Dlatego zostawiam Was dziś już.

Do jutra! Oby z przesyłkami ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy