poniedziałek, 2 lutego 2015

Przyszła koszulka!

Witajcie w poniedziałek! Jak Wam minął weekend? Ja się leniłem :) Ale nie tylko bo udało mi się wysłać ok 500 maili (większość za granicę) i może będą z tego jakieś przesyłki w przyszłości. Dziś dostałem już 2 negatywy i o dziwo jeden pozytyw z Polski.

Opisywałem już Wam firmę FioletowaKoszulka i dziś nadszedł ten dzień, gdy w moje ręce trafił zaprojektowany przeze mnie T-shirt. Za kilka dni pojawi się jej recenzja ;)





Wielki A'Tuin wygląda świetnie :) Nie mogę się doczekać, aż ją założę :D

Dziś w skrzynce znalazłem jeszcze sporą kopertę z Niemiec. Mam nadzieję, że od sąsiadów dostanę jeszcze kilka przesyłek :D

  • Folder
  • 2 pocztówki
  • Naklejka
  • Teksturowy długopis

Mam dziś jeszcze chwilę czasu to może wyślę kilka wiadomości. Może trafi się coś ciekawego :)

Jak Wam zaczął się nowy tydzień?

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy