wtorek, 3 lutego 2015

Hussarya!

Witajcie!

Po przyjściu z pracy miałem trochę odetchnąć i zabrać się za pisanie, ale jakoś nie mogę. Dopiero po godzinie błądzenia w internecie włączyłem sobie składankę Lordi (uwielbiam te potwory) i to mnie zmotywowało żeby coś zrobić :)

Gdy byłem w pracy listonosz zaszalał. Przyniósł 3 przesyłki i dopytywał Marikę co ja takiego zamawiam bo jedna jest taka ciężka :)

Zacznę jednak od przesyłki w ramach współpracy z firmą Kryształy3D (dawniej CrystalCiTY), która dostarczył kurier.



Na razie nie zdradzę co jest na niej napisane ;) To nastąpi w swoim czasie i musi ona poczekać na swoją recenzję i zdjęcia :)

Teraz pora na przesyłki, które przytargał listonosz:



1.


  • Metalowy długopis
2.
  • Informator na sezon 2014/2015 w skórzanej oprawie
  • 3 zakładki
  • 2 naklejki
  • 26 pocztówek
W pierwszej chwili myślałem, że to kalendarz przez wytłoczone liczby 2014/2015, ale dopiero gdy wyrwałem całość z koperty (solidnie włożone. Nie mogłem wyjąć) okazało się to informatorem.

3.


W ostatniej kopercie była książeczka. Nic mi to nie mówiło bo na jej wierzchu była tylko liczba 33. Co to może oznaczać? Nie wiedziałem, dopóki nie przewróciłem strony...



To katalog polskiego supersamochodu Hussarya seria 33! Piękny samochód :) Katalog zabiorę jutro do pracy. Będzie o czym pogadać :) Silnik 6,2 litra, 650 KM, moment obrotowy 880 Nm, grafen wykorzystany by konstrukcja była mocna i lekka... Cudo :) Tylko kogo na to będzie stać? :)

Biorę się za wysyłanie maili. Może znów za granicę poślę ok 100. Trzeba mieć zapewnione przesyłki :)

A co dziś do Was przyszło? Dostaliście może takie świetne zestawy jak Artur? :P Dziś chyba przebił wszystko :)

8 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy