wtorek, 10 lutego 2015

A to wtorek właśnie

Cześć!

Pogoda nie rozpieszcza. Rano temperatura ledwo co na plusie, na drodze ślisko, wracając z pracy za to deszcz i mgła. Patrzyłem na długoterminową prognozę i około wtorku może być ok 7 stopni. Wiosna idzie :D Kolejny raz w tym roku... Ciekawe co w tym roku będą za zbiory owoców i warzyw jak taka pogoda jest zwariowana.

Dzisiaj w skrzynce nie znalazłem nawet ulotek kredytowych. To dziwne... To było coś na co można prawie zawsze trafić :) Nie mam kiedy usiąść i napisać trochę maili. Może jutro? Przydałoby się chociaż te 50 napisać, bo na mailu tylko pozytyw na ulotki jest. Może jutro coś przyjdzie? Z Niemiec może...

Byłem dziś w Biedronce i kupiłem róże. Na zbliżające się Walentynki jak znalazł, bo są w doniczce i postoją sobie trochę.



To mi przypomina, że muszę napisać recenzję statuetki. W dodatku ona zamiast stać na półce to jeszcze leży zapakowana... Trzeba ją ustawić :) Więc zabieram się za to jednocześnie zerkając na mecz ligi angielskiej :)

Miłego wieczoru i do jutra! :)

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy