piątek, 30 stycznia 2015

Piąteczek

Oj weekend... Każdy go lubi :) Każdy kto w weekend ma wolne i może odpocząć, ci którzy muszą pracować nie traktują go jakoś specjalnie. Ja jutro w niedzielę nie zamierzam próżnować. Biorę się za wysyłanie maili! :) Chcę sobie też założyć nowe konto pocztowe i z free.amciu zamówić jak najwięcej rzeczy, którymi codziennie Bartłomiej atakuje stronę :) Dziś dorzucę też coś od siebie do bazy.

Liczyłem na to, że dziś przyjdą 2 przesyłki. Nie przeliczyłem się:) Chociaż myślałem, że jedną z nich będzie moja nowa koszulka, ale na nią muszę poczekać do poniedziałku. Dziś przyszły takie, których nie muszę zakrywać.



1. Wczoraj Niemcy, a dziś Austria :)



  • Długopis
  • Przypinka
  • 2 naklejki
2. 

  • 4 katalogi
  • Długopis plastikowy
  • Długopis metalowy
  • Smycz
Jak się postaram to jutro skończę pisać do niemieckich miast i będę mógł przejść na inny kraj. Jeszcze nie zdecydowałem jaki, ale przecież jest ich tyle, że nie zabraknie :D

Dziś było bardzo niskie ciśnienie. Właściwie nadal jest niskie, ale już chyba nie aż tak jak wcześniej. Marika przyszła z pracy z bólem głowy i od razu poszła spać. Ja czuję się tylko trochę zmęczony, ale nie zareagowałem jak ona. To dobrze :) Niech chociaż jedno w domu będzie na nogach :)

A co u Was? Dokuczało wam ciśnienie i pogoda?

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, widzę że masz szczęście do przesyłek z zagranicy ;)
    powodzenia w wysyłaniu e-maili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam do obserwowanych i liczę na to samo.
    Zapraszam http://testydarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super u mnie jakoś ostatnio mniej ale też jest tego ;P
    http://lowcapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy