czwartek, 12 lutego 2015

Tłusto i pusto

Witajcie w Tłusty Czwartek! :)

Pojedliście pączków? Ja już sam jak pączek zaczynam wyglądać, więc zjadłem tylko jednego i do niego kilka faworków. Nie przejadam się bo nie ma po co. Lepiej jeść przez cały rok z umiarem niż nagle jednego dnia pakować w siebie kilkanaście pączków :)

Listonosz mnie nie odwiedza, więc przesyłek nowych brak. Piszę wiadomości, wysyłam, ale jeśli dostaję odpowiedź to negatywną. W dodatku ostatnio więcej pisałem za granicę niż do polskich firm. Może trafię jeszcze jutro na ciekawą przesyłkę :) Jutro też pokażę Wam co dostałem od siostry... Ale teraz ciii ;) Muszę porobić zdjęcia w dzień bo wieczorem to nie to samo.

Zatem do jutra! I nie przejadajcie się! :P

4 komentarze:

  1. Jakoś pączki mnie nie przekonują ale dobre faworki mm pychota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj tylko jednego pączucha pożarłem ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj zjadłam tylko 3 pączki. Zapraszam na mojego bloga http://probkomaniaczka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy