wtorek, 24 lutego 2015

Wtorek pod znakiem Knorra

Hej!

Odebrałem dziś zaległe przesyłki. W skrzynce było jeszcze jedno awizo, więc z Poczty wracałem z 5 paczkami od Knorra :)

  • 5 x Esencja do sosu pieczeniowego ciemnego
  • 4 x Esencja do sosu pieczarkowego
  • 1 x Esencja do duszonych mięs
Jutro upiekę podudzia kurczaka i wykorzystam jedną esencję. Sprawdzę co są warte :)

Zanim zacznie się mecz Ligii Mistrzów (Marika już narzeka :P) może uda mi się wysłać trochę wiadomości. Chciałbym jakąś małą przesyłkę zagraniczną :) Pisałem w kilka ciekawych miejsc, ale nawet odpowiedzi nie dostałem. Może coś z tego jeszcze będzie.

Przejrzałem już Wasze blogi i nadrabiam zaległości :) Mam nadzieję, że już takich sobie nie narobię ;)

6 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy