środa, 28 stycznia 2015

Jeszcze trochę...

Hej!

Wczoraj napisałem ok 430 wiadomości, dziś nie powtórzyłem wyniku i było ich "tylko" ok 150. Dziś wszystkie były z granicę. Może znów ktoś miły przyśle mi kilka rzeczy :) Jedna przesyłka na pewno będzie, bo dziś dostałem odpowiedź, że paczka zostanie dziś wysłana i za kilka dni do mnie dotrze :) Jeszcze jeden taki "półpozytyw" z cyklu "jak coś znajdę to wyślę". Może z tego też coś będzie ;)

Na razie nie mam czym się pochwalić i adresów na wymianę też jak na lekarstwo. Może za kilka dni to się zmieni :) Zajrzę jeszcze na Wasze blogi i spać...

Jutro czwartek! Tylko te dwa dni i można odpocząć od pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy