środa, 17 września 2014

Pocztówkowo zagranicznie

Hej!

Przyszła środa. Jutro miałem jechać w delegację, ale szefowi nie pasuje dzień i jedziemy chyba we wtorek. Jadę z tego względu, że ktoś musi jechać ;) No i ja chyba najbardziej jestem w tym temacie zorientowany bo już tam byłem, robiłem dla nich jeden projekt, robiłem ofertę i rysunki ofertowe. Dlatego trzeba będzie poświęcić jeden dzień i wybrać się uzbrojony w miarkę, ołówek, aparat i stos papierów :)

Mało maili wysyłam. Ostatnio napisałem ok 50 w sobotę. Jutro muszę znaleźć trochę czasu i wysłać jak najwięcej :) Trzeba zatroszczyć się o kolejne przesyłki, bo dzisiejsza mi się podoba :) I jest zagraniczna ;)


  • 4 pocztówki w tym jedna formatu A5
  • Informator
  • Przypinka z herbem miasta
  • Metalowy wizytownik
Napisałem w sumie ok 150 maili za granicę i dostałem jedynie 2 odpowiedzi, ale wszystkie mówiły o tym, że nie są w stanie niczego wysłać o ile nie zapłacę za przesyłkę. Ale wtedy i tak mogą jedynie przekazać ulotki. Trzeba próbować dalej i liczyć na taki prezent jak ten dzisiaj :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy