piątek, 5 września 2014

Nareszcie piątek!

Cześć!

To był jakiś męczący tydzień. Jeszcze chyba coś z pogodą nie tak bo mnie od kilku dni głowa pobolewa.

I znów nie napisałem recenzji :P Jak się jutro za to nie zabiorę to nie wiem kiedy napiszę :P Potrzebuję kopa na rozpęd :P

Na razie się rozleniwiłem trochę bo przesyłki łatwo przychodziły. W poniedziałek pewnie przyjdą ostatnie sztuki i znów będzie trzeba się namęczyć. Wczoraj wysłałem kilka maili i dostałem odpowiedź tylko na jednego. Fajnie, że akurat był pozytywny, ale z Anglii same ulotki wysyłać? :) A niech idą :D



Dziś 2 przesyłki. Końcówka urzędów.

1.
  • 3 pocztówki
  • Ulotka
2.
  • Pocztówka z przyklejonym do niej liścikiem, z życzeniami powodzenia w zbieraniu :)
  • Mapka
  • Brelok z żetonem do wózka
W niedziele w radomskim skansenie jest "Święto Chleba". Wybieramy się na niego :) Zawsze można kupić dobre chleby i nie tylko. W tamtym roku udało mi się zdobyć na tej imprezie kilka rzeczy, więc może i teraz coś wpadnie :D
Wiem, że u wielu osób rozpanoszyły się pustki, ale może teraz będzie lepiej? Wiele organizacji ma sporo rzeczy po wakacjach. Wszystkiego nie rozdali ;) Ja muszę się przypomnieć w kilku miejscach i sprawdzić czy coś dla mnie się znajdzie.

Macie jakieś lepsze zapatrywania na przyszły tydzień? Nowe przesyłki? Nowe współprace?

4 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy