niedziela, 21 września 2014

Naszkicuj mi coś

Hej!

Nie pisałem od czwartku. W sumie nie było o czym bo nic nie przychodzi. Może ten tydzień przyniesie coś, a może nie. To się okaże :) Wczoraj napisałem tylko 50 maili za granicę i nie spodziewam się fajerwerków. Może chociaż jedną odpowiedź dostanę ;)

Jak co weekend przychodzę do Was z jednym działem moich zbiorów. Nie wiedziałem co dziś pokazać. Mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania, ale dziś wybór padł na...


Przybory kreślarskie - ołówki, kredki i cienkopisy.



Przez czas kolekcjonowania uzbierało się już trochę sztuk.


20 zwykłych ołówków i jeden automatyczny. Nie wszystkie posiadają gumki i nie wszystkie są zastrugane. Ale to nic.


Mam w zbiorach i strugaczkę, więc nie ma kłopotu :) Do tego dochodzi jeszcze gumka, mały komplecik kredek, 6 cienkopisów i jeden zakreślacz.

Mógłbym tym obdzielić jakąś małą klasę w szkole :) Może kiedyś tak zrobię jak już nikt nie będzie mi chciał niczego wysłać. Zanim to jednak nastąpi napiszę w jeszcze wiele miejsc i może chociaż jeden ołówek się trafi ;)

Zbieracie ołówki? Jak ma się wasza kolekcja? :)

2 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy