czwartek, 16 kwietnia 2015

Tylko rachunek

Cześć!

Od 2 dni skrzynka nie zaskoczyła mnie niczym oprócz rachunku za parking. W dodatku przewiało mnie :/ Wczoraj wieczorem zauważyłem, że mam powiększony jeden węzeł chłonny. Przez weekend trzeba będzie siedzieć w domu i nie ruszać nigdzie tyłka :) Jeszcze przez cały dzień  łzawi mi oko. Przy pracy przy komputerze to raczej nie jest pomocne :)

Uciekam do lektury! Może na koniec tygodnia przyjdzie jakaś przesyłka i napiszę wtedy dłuższy post :) Trzeba będzie napisać za granicę...

1 komentarz:

  1. Zdrowia życzymy. U nas córa wczoraj na placu zabaw zatarła oczy brudnymi rękami i dzisiaj nie była w stanie ich rano otworzyć tak zaropiały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy