czwartek, 2 kwietnia 2015

Kolejny czwartkowy czwartek

Powinienem powitać Was smętnym "nooo heeej..." ponieważ nic nie przychodzi, ale po co? :) Mam dobry humor, słońce świeci, jest gorąco... Taaa... Z tych 3 wymienionych rzeczy tylko jedna jest prawdziwa :P


Jest czwartek, więc czego się spodziewałem? Przesyłki? Pfff nie rozśmieszaj mnie. Cieszę się, ze chociaż mam kilka odpowiedzi na wysłane wiadomości. W jednej zagranicznej mam do wyboru albo broszury informacyjne, albo mapę. Wezmę broszury bo mogę być ciekawe. Zwłaszcza, że to Szwajcaria, więc i widoczki powinny być fajne. Był też mail z Polski i powinienem otrzymać jakiś drobiazg. Choćby to była sama koperta to będzie dobrze :)

Wczoraj w internecie było sporo żartów z okazji Prima Aprilis. Jeden o mnie wczoraj zaprezentowałem :) Później zauważyłem jeszcze kilka.



Jeden żart był na stronie radomskiego wydania Gazety Wyborczej. Już nie raz pisałem, że w Radomiu powstało lotnisko. To za duże słowo... Powstała skarbonka bez dna w której zatrudnionych jest ok 140 pracowników, którzy robią... Właściwie nikt nie wiem co oni tak robią, ilu ich dokładnie jest i jakie mają wynagrodzenia. Chyba, że siedzenie na tyłkach jest ciężką pracą, w takim razie może jeszcze mają bonusy za pracę w szkodliwych warunkach :P
Otóż wczoraj pojawiła się informacja, że lotnisko rusza! To samo w sobie jest śmieszne, ale treść była lepsza :)
Przedrukuję fragment:

Zasady mają być proste. W terminalu na Sadkowie przejdziemy wszystkie procedury bezpieczeństwa, odprawę i kontrole. Później pasażerowie wsiądą do autobusów, które zostaną zaplombowane, dojadą do Warszawy i wjadą prosto na płytę postojową lotniska. Zatrzymają się tuż przed samolotem i radomianie będą mogli od razu wejść na pokład.

TUTAJ znajdziecie całość. Każdy bez trudu znajdzie w tekście odwołania do nieśmiertelnego (i bardzo prawdziwego...) "Misia".

Wieczorem zagubiłem się w internecie... To częste zjawisko, gdy przechodzi się odnośnikami ze strony na stronę. Można trafić dzięki temu do dziwnych rejonów internetu :D Ja trafiłem na bardzo ciekawy artykuł. Sensacyjny! Oto bowiem wczoraj grupie radioastronomów z Rumuńskiej Agencji Kosmicznej udało się wczoraj znaleźć i wyizolować z kosmicznego szumu nietypowy sygnał. Więcej do przeczytania TUTAJ. Koniecznie odsłuchajcie wiadomość z Kosmosu!

Znikam napisać chociaż kilka wiadomości. Was pozostawiam z życzeniami, by ostatni dzień tego tygodnia (dla niezorientowanych w kalendarzu dodam, że to jutro - piątek) okazał się bardzo owocny! ;)

1 komentarz:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy