poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Może jutro

Hej!

Dzisiaj niestety pusto. Niedawno dostałem jedną pozytywną odpowiedź i czekam na przesyłkę. Już ponad tydzień, ale minie jeszcze z miesiąc zanim się przypomnę :) Przez weekend nie zaszalałem z wiadomościami i wysłałem tylko ok 500. Pochłonęła mnie książka i musiałem ją skończyć ;) Ale jeszcze w sobotę przyszedł jeden pozytyw. Dobrze rokuje to na ten tydzień. Przynajmniej 2 przesyłki powinny być, bo zamówiłem katalog jeszcze. A co, przyda się :)

Przebiegnę po Waszych blogach i zobaczę co u Was słychać. Dobrze minął Wam poniedziałek?

3 komentarze:

  1. U nas 1 paka kurierem , ale o tym wiesz, mały remont sie od jutro szykuje pod bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie będe pisała że u nas pus... bo to już nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj mniej niż ostatnio, ale zawsze coś :) Niestety zdjęcia dopiero jutro będą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy