środa, 7 maja 2014

Weź kredyt... a tfu!

Hej!

Moja skrzynka została dziś zasypana. Nie, nie przesyłkami. Gdy ją otworzyłem to wysypały się z niej gazetki marketów, zaproszenia na prezentacje różnych maści/poduszek/garnków czy innego tałatajstwa, które czyni cuda (w portfelu starszych ludzi), oraz coś czego nie mogło zabraknąć - oferta kredytu...


Ktoś na swojej skrzynce napisał "Nie wrzucać reklam" i gdy ostatnio widziałem kolesia wrzucającego właśnie kredyty, gdy doszedł do tej skrzynki to mruknął "No skoro nie, to nie". Może też sobie to napiszę u siebie?

Dziś nie będę wysyłał maili. Setki ostatnich przeszły bez echa, a zapowiedzianych przesyłek wciąż brak więc nie nastraja mnie nic na napisanie wiadomości. Na razie w ramach akcji "Odchamiaj się razem z nami" poczytam książkę ;)

Może u Was znalazło się coś lepszego niż moje kredyty, powietrze M&J, pająki "Naszej dwójeczki", czy po prostu czarnej dziury wsysającej przesyłki?

5 komentarzy:

  1. U mnie też tylko ulotka:P podchodząc do skrzynki pomyślałam "przesyłek tyle, że aż się nie mieszczą" :D- gazetka była wciśnięta do połowy, więc wystawała i to tyle co znalazłam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często znajduję w swojej skrzynce oferty pożyczkowe ;] Korzystam czasami tylko z Vivusa reszta jakoś mnie nie obchodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czekam do piątku, aż pojadę do domu i zajrzę do skrzynki :D Dobry pomysł z takim napisem na skrzynce, ale akurat reklamy z marketów lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł z tym napisem, ja w skrzynce dawno nie byłam, ale pewnie takich śmieci brak u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy