poniedziałek, 31 marca 2014

Z cyklu "Nietypowe"

Witajcie!

Mój listonosz się odnalazł :D To dobrze, bo w tym tygodniu powinienem dostać kilka zapowiedzianych i może jakieś niezapowiedziane przesyłki. Te bez uprzedzenia zawsze cieszą :) Przede wszystkim dlatego, że nie sądziliśmy, że coś może przyjść. Dziś zawitała do mnie właśnie taka przesyłka.

Jej zawartość? Mogę ją dopisać do swojej listy "dziwne, ciekawe, niespotykane" :) Bo jest nią...


Bumerang!

Obok frisbee, spadochronu, "koła ratunkowego" dla kluczy i podstawki do jajek jest to kolejna rzecz z tego działu :) W dodatku jest to moja pierwsza rzecz zdobyta z zagranicy :D

Zapowiedzianych przesyłek jak na razie nie widać. O ile poczta nie zainteresuje się ich zawartością to powinny do mnie trafić w tym tygodniu :) I w tym tygodniu dostanę jeszcze coś...

Oktawia na swoim blogu ogłosiła konkurs. Należało podać jak najbliższą prawidłowej datę, w której autorzy bloga zostali parą :) W dokładną datę się nie wstrzeliłem, ale byłem na tyle blisko by stać się jednym z tryumfatorów konkursu ;)

Poza tym, jutro mam dzień urlopu. Muszę jechać i odebrać tatę z lotniska. Dziś za to złapało mnie coś wrednego i nawet dostałem lekkiej gorączki. Jeśli gorące kakao, garść prochów i herbatka wzmacniająca tego nie wypędzą to już nie wiem co :)

Teraz chwilę posiedzę i zobaczę co u Was słuchać, a potem spać... Jutro trochę pojeżdżę :)

5 komentarzy:

  1. u mnie było frisbee ale bumeranga jeszcze nie dostałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jednak coś przyszło , gratulację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może na początku miał dolecieć o własnych siłach... Chyba lepsza opcja niż Poczta :) Gratuluję. U mnie dwie przesyłki, ale wpis będzie jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) widzę, że zagraniczne przesyłki zaczynają dochodzić;) ja czekam u Ciebie na tą od Arabów :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy