piątek, 21 marca 2014

Na koniec tygodnia

Witam wszystkich czytelników :)


I właśnie taki był dzisiejszy dzień - ciepły :) W dodatku był całkiem miły ponieważ nie byłem w pracy :D
We wtorek przyszła do nas wieść, że nie będzie w piątek prądu od godziny 9 do 13. Wszyscy pomyśleli, że będziemy mieć dzień wolny. Jak na komputerze bez prądu pracować? :D Jednak wczoraj ok 14 przybiega szef i od razu szczerzy zęby, że jego to nie obchodzi ale mamy do wyboru: w piątek po południu, albo w sobotę. Niewiele myśląc wypisałem sobie urlop. Przy okazji w domu będę pielęgnował swoje lekkie przeziębienie. Wróć! Nie pielęgnował! Ja je zniszczę... Nie jest mi ono do szczęścia potrzebne ;)

A co dzisiaj w skrzynce?

Otworzyłem ją i znalazłem tam to:


Czyli nic :) Dlatego dzień wykorzystałem na napisanie 400 maili, zabawę w kolejną edycję konkursu (Ktoś się trafił!!), przeglądanie blogów, wymianę maili i sprzątanie :) W planach na dziś mam jeszcze napisać ok 200 maili, pozmywać i przywieźć Marikę z pracy.

Chyba w niedzielę możecie spodziewać się ogłoszenie zwycięzcy 3 edycji konkursu. Cóż poradzę? Na razie zgłosiło się 6 osób.

  • 2 zgarnęły główną nagrodę, ale jedna nauczyła się na tych błędach dużo dobrego ;) Widzę, że ambitna osoba więc tym bardziej się cieszę, że nauka nie pójdzie w las :)
  • 2 osoby dostały dobre rady i trochę im pomogłem
  • 1 dostała rady i... słuch po niej zaginął. Chyba się obraził i nie odpisał już :P
Pozostała jedna osoba, ale o niej będzie więcej w stosownej chwili :P
Tymczasem przejrzę jeszcze Wasze blogi. Może przyszły tydzień przywita nas zmęczonym listonoszem i dużą ilością przesyłek? :D

6 komentarzy:

  1. U mnie tez pusto. Listonosz wzial wolne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejnego nagrodzonego:)

    Zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też ostatnio pusto, dziękuję za życzenia - tak jak skomentowałam u siebie liczba się nie zgadza ! :) hehe ale to nie ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja mam lepszego szefa - nie ma prądu, nie ma pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takiego, dla którego najlepszym rozwiązaniem byłoby niewolnictwo...

      Usuń
  5. zapraszam na MÓJ BLOG http://gadzetywoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy