czwartek, 2 stycznia 2014

Witajcie w Nowym Roku! :)

Witajcie! Rozpoczynamy nowy rok przesyłkowy :)

Dziś w skrzynce znalazłem 2 przesyłki. O ile jednej się spodziewałem i czekałem na nią już dosyć długo, to druga mnie zaskoczyła... Ale ani na plus, ani na minus. Ot przyszła i mogę w chwilę później o niej zapomnieć, bo w lipcu dostałem identyczną przesyłkę. Ale nie ma co narzekać :) Przesyłki na nowy rok są :D
Wejście w nowy rok można uznać za obiecujący :)

Dzisiejsze zdobycze:
1. Próbki Yonelle
 Szczerze mówiąc nawet nie wiem co tam za kremy były, bo tak się złożyło że byłem dziś u rodziców i od razu dałem próbki mamie. Zdążyłem tylko cyknąć fotkę ;)

2.
Przesyłka widmo. Wiem skąd. Z Biura senatorskiego Bogdana Borusewicza, ale nie wiem czemu akurat teraz dostarczona i w dodatku na adres rodziców, więc... Między moim mailem, a dostarczeniem przesyłki minęło pół roku :D

- Plakat z wizerunkami senatorów RP



A co u Was? Ja się zaraz biorę za pieczenie filetu z indyka. Będzie własna dobra wędlinka, a nie to jakiś nastrzykiwany chemią kawał tektury za ciężkie pieniądze. Lepiej wiedzieć co się je ;)

2 komentarze:

  1. gratulacje :) u mnie książka z bardzo fajnej akcji;)
    no i czekam na tą wędlinkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy