środa, 29 stycznia 2014

Pusto...

Hej!

Nie mam na nic czasu. Dzisiaj przywieźli mi szafę z Jysk i muszę ją złożyć. Według instrukcji dwie osoby składają ją w 4 godziny, a ja składam sam :) Ciekawe ile czasu mi to zajmie. Ale już zdążyłem zepsuć jeden element... Jakoś niefortunnie zaczepiłem nogą i połamałem jedną z deseczek podstawy... Trzeba mieć talent :/ Jutro muszę kupić klej do drewna i skleić. Może utrzyma. Jak nie to trzeba będzie się przejechać do sklepu metalowego i kupić mały kątowniczek. Albo w pracy taki narysuję i dam do roboty? Na razie skleję :)

W skrzynce znów pusto. Jutro tym bardziej powinno być pusto bo to czwartek :) Do końca tygodnia nie spodziewam się żadnych przesyłek. Za mało pisałem, żeby coś dostać. Nikt nawet nie odpowiada na maile. Pewnie od razu lądują w SPAMie :)

A co u Was? Postaram się zaraz przejrzeć trochę blogów :)

5 komentarzy:

  1. U mn też pusto... dostałem tylko zamówienie z allegro, ale mam nadzieję że jeszcze cos przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak samo :-) ale czekam jeszcze na pare przesylek z gadzetami i do wspolpracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też kiepsko, jedna przesyłka przez cały tydzień, może jutro się coś zmieni jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i u mnie pustki ale ostatnio nie mam za dużo czasu na wysyłanie maili :(
    czekam na kilka zaległych ale jakoś im się nie śpieszy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy