środa, 17 grudnia 2014

To co lubię! :P

Cześć!

Nie mogę się z niczym wyrobić. Od kilku dni mam zamiar umyć sobie szyby w samochodzie bo bardzo parują i nie mam kiedy tego zrobić. Jak już uporam się ze wszystkimi sprawami w ciągu dnia, to jest godzina 19. Komu się chce o tej porze jeszcze wychodzić? :)

Dziś dostałem maila z informacją, że nie zapomnieli o mnie i już w moją stronę pędzi przesyłka. Bardzo się cieszę :) Poprzednio pisali, że w ich mieście będą targi bożonarodzeniowe. Może włożyli jakąś ciekawą pamiątkę z tego do mojej przesyłki? :)



W skrzynce była jedna mała przesyłka, ale miała to co lubię najbardziej:

  • Metalowy długopis!
  • Smycz
To chyba już jakieś zboczenie, ale uwielbiam te metalowe długopisy :P Mam ich sporo i najpewniej i tak większość z nich rozdam znajomym i rodzinie, ale kilka szczególnych sobie zostawię :)

Zastanawiałem się czy w tym roku będzie akcja z rozdawaniem kalendarza z MS Okna. Jest taka. Wystarczy wejść na ich stronę i zamówić kalendarz. Jedyna różnica z akcjami z zeszłych lat polega na tym, że teraz ten kalendarz należy odebrać osobiście w salonie w swoim mieście. Miałem około piątku wybrać się do jednego w moim mieście, ale dostałem wiadomość, że na razie nie było możliwe dostarczyć do mojego miasta kalendarzy w związku z tym proszą o adres i zostaną one tradycyjnie przesłane pocztą. Super :) Kalendarz na nowy rok już będzie :) Przydałby się jeszcze taki książkowy. Tutaj z pomocą przychodzą różni przedstawiciele firm, którzy nawiedzają nas w pracy. Dziś jeden przyniósł taki kalendarz. Dostał go kolega, a ja dostałem nazwę firmy. Wolę dostać coś pocztą :D

Ufff... to już środa. Jeszcze 2 dni w pracy wytrzymać i można odpocząć chwilę... Albo biegać w szale świątecznym... Który nigdy mi się nie udziela :D Ludzie kupują tyle rzeczy jakby zaraz miała nastąpić co najmniej kilkuletnia wojna. Zapisy na ciasta, pierogi, wędlinę, chleb... Matko... To tylko 2 dni! To nie koniec świata! I jeszcze to "Last Christmas"... Piosenka nr 1 na mojej liście znienawidzonych utworów muzycznych.

Co tam u Was słychać? Czujecie już "magię świąt"?

1 komentarz:

  1. u mnie święta czuć dopiero w wigilię ;) po za tym, po za karpiem, śledziem i jemioły, nie mam chyba za bardzo co kupować ;D
    Co do kalendarza, zdecydowanie będę czekać i wysyłać maile, może wpadnie mi w ręce jakiś książkowy, który by się oczywiście przydał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy