poniedziałek, 8 grudnia 2014

Jaki to telefon?

Witamy nowy tydzień i nowe możliwości!
Jak zaczął się nowy tydzień dla Was? Przez weekend wysłałem ok 1100 maili. Gdybym się nie obijał to byłoby więcej, ale to weekend. Nikt nie chce go spędzać przy ekranie :) Na razie przyszedł jeden pozytyw i jedno odesłanie na fb. Spodziewałem się więcej odpowiedzi, może to oznacza więcej niezapowiedzianych przesyłek? ;)

Dziś listonosz nie miał przeze mnie ciężkiej torby. Koperta nie była duża, ale jej zawartość mi się podobała.




  • 6 przypinek
  • 2 pocztówki
  • 8 naklejek
  • 2 ulotki
  • Serwetka
  • Tylny panel do telefonu
I tu jest mały problem. Nie mam zielonego pojęcia do jakiego telefonu ten panel może pasować...



Może ktoś ma jakiś pomysł? Znacie model telefonu do którego może to pasować? Może komuś wymiary coś podpowiedzą?

138 x 72 x 10

Na kopercie nie było nadawcy. Dopiero po nadrukach na naklejkach doszedłem od kogo jest przesyłka. Z ciekawości sprawdziłem kiedy tam pisałem - 4 października. Czyli 2 miesiące temu :) Czas nie ma znaczenia. Ważne, że przyszło :) Ten tylny panel trafi do pudełka. Jeśli nikt ze znajomych nie będzie miał pasującego telefonu, to trafi on do puli na rozdanie w przyszłym roku ;)

Jak rozpoczęliście tydzień? Skrzynki pełne?

3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy