poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zmiany. Czy na lepsze?

Witajcie!

Jak widzicie zmienił się kolor mojego bloga. Poprzednie ustawienie kolorów było bardzo męczące dla oczu i postanowiłem (w końcu) to zmienić. Kolory są żywsze i oczy mogą odpocząć. Nie wiem czy będzie się Wam to podobało, ale to dla Waszej (i mojej) wygody ;)

Dziś w skrzynce znalazłem... Rachunek i awizo. O ile rachunek to rzecz dosyć ważna to wolę jednak to co się kryje w awizo :) Odebrałem przesyłkę i mimo oglądania jej z każdej strony nie znalazłem nadawcy. Oprócz moich danych i ceny przesyłki nie znalazłem niczego więcej. Cena przesyłki... 8,70 euro. Często wartość przesyłek, które do nas przychodzą nie stanowią nawet połowy tej kwoty. Tutaj tyle za samą przesyłkę zapłacili. Na pewno jest to przesyłka o jakiegoś europosła, więc akurat oni na brak funduszy nie narzekają ;)



Co znalazłem w tej przesyłce?

  • 7 pokrowców na siodełka rowerowe
  • Odblask
  • Torba
Rozpakowując przesyłkę byłem przekonany, że dostałem jakiś beret :D Otworzyłem jeden pakunek i w chwili gdy zastanawiałem się który wystający czubek ma być z jakiej strony głowy olśniło mnie. Przecież top nie żaden czepek czy beret! To pokrowiec na siodełko :D Musiałbym naprawdę komicznie wyglądać z czymś takim na głowie :D

Mam też dla Was informację. W sobotę umieściłem kolejny z całej serii postów o osobach, które "złapałem". Jeszcze w sobotę napisała do mnie ta osoba proponując ugodę. Chyba nikt nie chciałby takiej reklamy w internecie jaką on dostał ;) Odpisałem mu... Odpisałem... To za mało powiedziane! Dostał maila chyba na kilka stron :D Dziś rano dostałem informację, że mail został dostarczony. Nie wiem czy już go przeczytał czy jest jeszcze w trakcie i analizuje to co w nim napisałem... Faktem natomiast jest to, że jeśli dojdziemy do porozumienia to poprzedni post powinien zniknąć. Zniknie albo cały post, albo jego dane... Jednak nie będę z góry niczego przesądzał, bo po treściach jego maili prędzej powinienem się spodziewać jakichś przeprosin z jego strony niż to ja miałbym tutaj zaraz przepraszać i z podkulonym ogonem usuwać wszystko... Ale to się jeszcze okażę po tym co on odpisze :)

Za to teraz czas na trochę relaksu i... pisania recenzji. Mam zaległą recenzję do napisania i goni mnie termin, więc już pora przyspieszyć prace nad tym ;) Wskoczę teraz na Wasze blogi i pooglądam co dziś ciekawego otrzymaliście :)

15 komentarzy:

  1. Gratki :-). Przydatna paka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przesyłka ;) Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Super przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd na plus, chociaż szarości też były w porządku :D A przesyłka fajna :) Czekamy na rozwój sytuacji z 'konkursem' czyli brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często wchodziłem na swojego bloga z telefonu i tam męczyło mnie patrzenie na czarny ekran z białymi literkami. Teraz jest lepiej chociaż uwielbiam kolor czarny :D
      Też czekam na rozwój sytuacji... Jeszcze nie odpisał...

      Usuń
  5. To fakt, przyjemniej się czyta :) Przesyłka super, gadżety oryginalne. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie milszy kolor:) pozdrawiam.
    http://rshontel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:)
    A co do bloga to faktycznie bardziej miły dla oka;) muszę przyznać, że ostatnio jak czytałam te niebieskie literki to było kiepsko- rozmazywały mi się... ale i tak do okulisty trzeba by się przejść:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tamtym poście myślałem, że ślepnę bo te niebieskie litery rozjeżdżały mi się w każdą stronę i nie mogłem dojrzeć to napisałem :D Do okulisty jeszcze nie idę... Ale kiedyś trzeba się będzie wybrać. 8 godzin w pracy przy komputerze robi swoje.

      Usuń
  8. Gratki Pawle,fajnie blog wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy