wtorek, 28 czerwca 2016

Kontynuuj... Nie przestawaj

Hej!

Och jak lubię mieć przesyłki codziennie :) Od razu wraca chęć do pisania maili ;) Dziś przyszła jedna przesyłka i dostałem też jednego pozytywa. Niech się kręci! :)

A dzisiejsza przesyłka wygląda tak:

Znalazłem w niej:

  • 2 notesy rozmiaru A5
  • 1 notes rozmiaru A4
  • 4 metalowe długopisy
Kolekcja metalowych powiększyła się o kolejne okazy. Zwiększyła się też waga skrzynki w której trzymam notesy. I dobrze. Niech rosną :D

Dzisiejszy wpis nosi numer 499. Następny będzie małym jubileuszem. Chyba trzeba będzie zrobić jakiś specjalny wpis ;)

Jak u Was przedstawia się sytuacja przesyłek?

3 komentarze:

  1. Gratuluję! Długopisów nigdy za wiele xD U mnie dzisiaj niespodziewane 8 przesyłek i 1 pozytyw, więc nie narzekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 499 wpis u mnie dopiero 300 ale mam nadzieje że szybko ciebie dogonię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie na blogu codziennie coś się dzieje. Ja mam przerwy kilkutygodniowe nawet, więc niebawem mnie przegonisz :D

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy