poniedziałek, 29 czerwca 2015

Piotra i Pawła...

Ale to nie moje imieniny :P Trochę to byłoby dziwne, gdybym miał imieniny przed urodzinami. Nie sądzicie?

A tak w ogóle to WITAJCIE! Nie daję znaku życia (oprócz forum free.amciu), ale to przez brak przesyłek. Pozytywnych odpowiedzi było kilka, więc mogę się tylko zastanawiać czemu nic nie przychodzi. Bo zapowiedzianych nie ma. Za to dziś przyszły 2 niezapowiedziane.

1.

Na początek rodzima przesyłka. Nie, to nie jest urząd miasta :) Te w tym roku omijam i decyzji swojej nie zmienię :P Ale przesyłka z tego miasta pochodzi.



  • Plan miasta
  • 3 mapki turystyczne
  • Odświeżacz samochodowy
  • Magnes na lodówkę
2.

Skoro była już przesyłka polska to teraz czas na jakąś "zagramaniczną". O ile spodziewałem się, że może przyjdzie jakiś zabłąkany list ze Słowacji do której ostatnio pisałem, to nie byłem przygotowany na tę, która przyszła. Zaskoczyła mnie... Ni to niemieckie, ni austriackie... Szwajcaria? Też nie. Wujek Google podpowiedział, że to Finlandia. Hmmm... Sprawdziłem. Mail wysłany 13 listopada. Trochę im to zajęło, ale gadżecik mi się podoba i będzie przydatny :)


  • Przewodnik
  • "Zegar" parkingowy :)
  • Nóż do kopert
Nożyk sprawdzony :) Tnie bardzo dobrze. Będzie od teraz na wierzchu czekał na kolejne przesyłki.

Chciałbym na blogu dokonać małego przemeblowania. Pewnie zauważyliście (jeśli nie, to niczego nie tracicie) belkę z jedynym przyciskiem "Strona główna". Chciałbym dodać kolejne przy okazji porządkując trochę bloga. Jedną stronę chciałbym poświęcić na jakieś "know-how" odnośnie gadżetów i wysyłania próśb o nie. Często pomagam z tym kolejnym osobom więc przydałoby się zebranie takich pomocy w jednym miejscu. Mogłoby to być ciekawym pomysłem :) Tylko, że mam za dużo pomysłów, a za mało umiejętności :P Bo raczej nie da się zrobić takiego mini forum z zamkniętymi wątkami? Jeden użytkownik = jeden zamknięty wątek bez dostępu innych osób. Ech za dużo mi się marzy :P Poprzestanę na odpowiadaniu mailowo chyba :D

Jak Wam zaczął się nowy tydzień? Toż to przecież wakacje! O co ja pytam. Może tak... Gdzie zamierzacie lub gdzie obecnie leżycie brzuchami do góry? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)
Jeśli jesteś chętny/na na wymianę adresów to zapraszam do skorzystania z formularza. Na pewno się dogadamy